Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Arkisto: Miitti Hämeenlinnassa?

• Muokkasi: blackwolver
kuvien siirto tökkii ja siirtäjää ********... kokeilen joskus myöhemmin

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

No voi Wolveria.. Mutta juu, jos tämäkin yksilö pääsis enskerralla mukaan, oli juuri tuolloin autonhakureissu niin ei päässy mukaan Enskerralla sitte Ehkä

If only I had a heart it would break - Oh sure

Myöhästyneet kiitokset myös täältä, oli erittäin hauskaa, etenkin tykin päällä poseeraus. GOOTITKIN KUNTOILEVAT. Pitää tulla toistekin Hämeenlinnaan edustamaan, hehe.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

Koittakaa miittiläiset malttaa...yritän edelleen lähetellä gmaililla noita kuvia mutta mun kameralla taitaa tulla vaan liian isoja kuvia tökkii vähäsen...

• Muokkasi: Heetteri
Tämänastiset kuvat, ja etenkin kuvatekstit aiheuttivat minussa ja Dragulassa äärimmäisen suuria naurureaktioita. & LOL @Gootti.netin jumppavideo.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

Itsekin kiittelen mahtavasta seurasta ja rattoisasta seurasta. Ja hervottomista kuvista. =)
Ja näitä on pakko pitää enemmän.

Imagine all the people...

• Muokkasi: blackwolver
No niin! Nyt on keinot keksitty!

Eka erä (Kalmian ottamat kuvat) löytyy täältä URL

Toka erä (mun ottamat) löytyy täältä URL

Ollos hyvä, BlackWolver kiittää!

kuvia pöllitty hähä

Aequat omnis cinis...

Whouuuuuu, oma lärvi kolme kertaa näyttöruutua isompana! Oli sentään suht asiallinen ja kohtalaisen kaksoisleuaton ilme.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Muokkasi: BlackWolver
Mulla on niin iso tykki että sen kuvatkin on isoja ja sen aukon ei tarvii venyä kolmosta isommaks...muah!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Elvira, Piiskansiima, Blackrat, Faith Black). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!