Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mistä tänään tuulee?

Kirjoittanut: Eternal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.03.2008 18:02
Ei tuule mistään tyyntä ja aavemaista jokapaikassa...
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.03.2008 19:22
Tuulee kovaa ja viileästi, mukavan raikasta
Kirjoittanut: drama_queen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.03.2008 09:47
Krapulaa kärsin. Lähetin eilen kännissä tekstarin eräälle ihmiselle ja nyt kaduttaa ja ********. Muuten ihan hyvä päivä.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2008 14:05
Joku kateellinen pilkkakirves on sitten aloittanut minusta suomi24.fi:n sivuille haukkumisketjun, jossa pyydetää menee mun sivuille ja arvioimaan, miten anorektinen olen. Kuulin pikkulinnuilta tänään, että moinen edes on.. Tällainen toiminta on aina ikävää ja ne kommentit, joita sinne on laitettu, ovat todella asiattomia ja varsinaisia vatipää-juttuja. Onhan se kivaa vielä lisätä vettä myllyyn linkittämällä kotisivujeni osoite ja käskemällä mennä minua sinne haukkumaan syyttä. Yksikään näistä ei taatusti minua tunne ja kaikki leviteltävät jutut perustuvat olettamuksiin vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa. No, kertoopa vain heidän itsensä järjenjuoksusta ja tasostaan. En jaksa kuin hämmästellä tuollaista toimintaa. Keksivätpä sanoa vielä, että oon pöllinyt jonkun "gangstan prätkärotsin, jolla lesoan" HAHHHAHAHHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: DarkMessiah
  • Lähetetty: 23.03.2008 19:17
Historian hämäristä, koko päivä on menny vanhoihin muistoihin uppoutuessa. En ole saanut yhtään mitään aikaiseksi, kun olen vain kyhjöttänyt paikallani. Tälläset kaihoisat päivät on vaikeita, alun kauniit muistot kääntyvät aina lopulta suruun ja tuskaan.
Kirjoittanut: darkwriter (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 08.04.2008 10:03
jep jep, viikko alussa ja kaikki on maassa...viimeiset 3 viikkoa ollut aika helvetillisiä, koulu, ihmiset, kirjasto, omat ajatukset..kaikki stressaa normaalia huomattavasti enemmän... tänään kouluun kun olin menossa ja siinä sitten odottelin linkkaa tihkusateessa niin tämä upouusi linkkakuski veti ohi ihan innoissaan, jäin sinne sateeseen sitten vain ihmettelemään. Kotiin lähdin siitä sitten hetken päästä tallustelemaan ja kotiin päästyäni muistin sitten että munhan olis pitänyt tänään maksaa puolet eilen ostetusta paidasta(sovittiin myyjän kanssa että maksoin eilen puolet ja tänään puolet)sekin nyt sitten jäi kun muita linkkoja ei satu kulkemaan eikä autoa ole käytettävissä..ja ja..no loppujen lopuksi aika pieniä asioita tänään tapahtuneet mutta tuntuu silti ihan kauheen kokosilta...ahdistaa ihan kauheesti ja masentaa ja väsyttää... meen takas nukkumaan. Kaippa tämä kaikki pikkuhiljaa paremmaksi muuttuu
Kirjoittanut: Kharon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.04.2008 10:24
Ei mitenkään erityinen, ulkona on synkkää ja se saa mielen jotenkin uniseksi, ei jaksaisi tehdä mitään maanantai kun on ja mikään ei tunnu just myt kiinnostavan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.01.2009 23:01
On ollut jotenkin turhanoloinen päivä. Taas tuli nukuttua liikaa. Samalla ahdistuin jumalattomasti siitä, miten olen edelleen voimaton hernekeppi vaikka puoli vuotta yritin salillakin käydä. Sain pari ostosta sentän tehtyä, ja vein impressionkin kiinalaiseen syömään, mutta nyt on ontto olo. Eroahdistus ._.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.01.2009 12:24
Jaaah.. Aamu alkoi todella väsyneesti ja tuntui jollain tapaa, kun aamupäivällä ulkona käveli, ettei taas ole kovin hohdokasta päivää tulossa. Fiilikset eivät olleet taas niitä parhaimpia. Mutta tässä sitten aavistuksen jo parempi olo ja jonkinlaista puuhaa pitäisi kehittää. Sain sukulaiselta puhelun ja se piristi hiukan mieltäni. Iltaa vaan kauhulla odottamaan naapureiden osalta ja se hiukan pistää kihisemään. Aika sekalaisia fiiliksiä siis täällä tänään.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.01.2009 12:54
Tänään tuulee Danten Jumalaisen näytelmän alimmasta Helvetistä. Leppeä tulimyrskyn lepatus. Jumalauta, miten ihminen voi olla täynnä pyhää Vihaa. Tekisi vaan niin mieli tuhota jotakin, mutta pitää yrittää irrottautua siitä. Pitää yrittää muistaa Bankein ja Dogenin opetukset ja lakata lopulta yrittämästä, niin voi päästä taas siihen välähdyksenomaiseen rauhan olotilaan jossa pääsee sekunnin murto-osaksi minuuden harhasta irti.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit