Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä on goottinimesi?

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.06.2008 14:02
Dreaming Dead
Kirjoittanut: Chey (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.06.2008 15:18
Heavenly Demise
(ja se taroittaa?)
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.06.2008 23:55

Lainaus: Chey

Heavenly Demise
(ja se taroittaa?)

Poismeno/tappio tms.

Meitsi on Death Incarnate. Sopii mulle
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2008 04:13
Mournful Maniac. Hahaa... Kerrankin jostain ihme randomkaaosgeneraattorista napsahti sopiva.
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2008 17:39
Sedated Sadism
Ainoa henkilö jota kohtaan olen pätkääkään sadistinen on ärsyttävä pikkuveljeni :P muteen olen aika rauhallinen.
Kirjoittanut: Gothic romance (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.06.2008 23:18
Transylvania Tranny
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.07.2008 14:50
Betrayal tai Don't Need Eyes (jos otti toisen etunimen mukaan)
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 03.07.2008 16:06
nyt kun taas uudestaan koitin niin koko nimellä tuli Gore Wh0re
että näin.

muoks. hups sensuuri
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Stuntgirl
  • Lähetetty: 13.08.2008 20:05
Mie olin Evil Orgasm
Arvatkaa kuka repesi..
Kirjoittanut: Drizz (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.08.2008 20:28
Crying Shame napsahti minulle.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit