Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Arkisto: Viime viikon miiteissä jäsenennätys!!!!

Lainaus: Swanette

Mitäh? =) Mie en huomannut siellä Lostissa kuin muutaman foorumilaisen

Joo emmäkään osaa nyt hatusta vedettynä muistaa kuin itseni + neljä muuta.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

Lainaus: Ninni

a Kuunsilta soitti miehelleen ja kysy Glorian vuokraa, sinne vois järkkää oikeen kunnon miitin; ehkä bändi, vähintään dj. Ja alaikäiset pääsee mukaan, paitsi ylös parvelle. Se Glorian vuokra on muuten 1000 euroo.

Hieman hämmästelin tuota hintaa, kun olen itse antanut ymmärtää kekkereiden järjestämisen olevan tuntuvasti kalliimpaa. Hain siis silmilleni netissä aiemminkin näkemäni Glorian hinnaston:

http://nk.hel.fi/gloria/vuokraus/index.html

TILAN VUOKRA . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.270e +alv.
- kaikki tilat käytössänne koko illan

TEKNIIKKA . . . . . . . . . . . . . . . . . . alk. 480e +alv.
- sis. teknisen toteutuksen ja tarvittavan henkilökunnan
- lopullinen tarjous ohjelman perusteella

Tuhannella eurolla ei siis saa käytännössä mitään. Pelkkä tila on siis jo yli tonnin, ja kannattaa huomata, että hinnat ovat ilman alvia, eli jos yksityishenkilö vuokraa, niin alvit päälle. Ry kenties voi säästää alvit, en tuosta tiedä, mutta silloin ko. ry:llä pitäisi olla jo rahaa ja tili ja vaikka mitä. Tuo tekniikan ja henkilökunnan hinnasto voi venyä aika helvetin kauas tuosta 480 eurosta, koska tuo minimi sisältänee vain teknisen henkilöstön. Lisäksi narikkaäijät, kaljamyyjät jne.

Jos te oikeasti olette kiinnostuneita, niin voin kysyä tarkat kululaskelmat Graveyard Partyn järkkäreiltä. Nehän olivat vasta reilu kuukausi sitten, joten hinnat ovat varmasti samat.

Lainaus: Ximmo

Jos te oikeasti olette kiinnostuneita, niin voin kysyä tarkat kululaskelmat Graveyard Partyn järkkäreiltä. Nehän olivat vasta reilu kuukausi sitten, joten hinnat ovat varmasti samat.

Ajateltiin et jos sais sen yhdistystoiminnan ensin käyntiin, niin sit vois hakee kaupungin nuorisotoimelta jotain tukea järkkäämiseen. (edellyttää, että yhdistyksessä useita alle 18-vuotiaita)

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Lainaus: Iiriva

Seuraava Lost Paradise...?

Joo se vois olla aika hyvä. Tosin tekis mieli keksii jotain häppeningiä jo sitä ennen, seuraava Lost taitaa mennä aika lähelle halloweenbileitä. Onko kellään ehdotuksia mikä vois olla jatkomesta jos ilta alotettais esim Baker'sissa istumisella? Voishan sitä mennä johonkin hevibaariinkin jos jossain sattuis jotain kivaa olemaan, esim Cornerissa tai Infernossa (jälkimmäisessä on kylläkin k-20, joten se pois laskuista) Tai sitten jonkun bändin keikalle vaikka....? EHDOTTAKAA!!!!!!!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Nostampas tän aiheen takas tänne, eli lukekaa edellinen ja ehdottakaa niitä mestoja, keikkoja ym!!!!!

Joo se vois olla aika hyvä. Tosin tekis mieli keksii jotain häppeningiä jo sitä ennen, seuraava Lost taitaa mennä aika lähelle halloweenbileitä.

12.10. on toi Synapsi meets Nightfall, se lienee kaikkein isoin goottihenkinen tapahtuma tänä syksynä.

Lost Paradise on seuraavan kerran 20.10. Mä oon siellä kieputtamassa lättyjä. Tuleepa ainakin rokkia sitte.

(edellyttää, että yhdistyksessä useita alle 18-vuotiaita)

Kun tätä foorumin tarjontaa katselee, niin suurin osa on alle 18-vuotiaita... Ja meillä on ainakin opistolla ollut puhetta että sitä tukea saisi vaikka olisi 20-vuotiaitakin...? En tosin pane päätäni pantiksi, mutta niin muistelen...

Parikymppisetkin taidettiin laskea nuoriksi... ._. Täytyy kai asia tarkistaa..

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

Lainaus: Chrystalis

Kun tätä foorumin tarjontaa katselee, niin suurin osa on alle 18-vuotiaita... Ja meillä on ainakin opistolla ollut puhetta että sitä tukea saisi vaikka olisi 20-vuotiaitakin...? En tosin pane päätäni pantiksi, mutta niin muistelen...

Höh, siis eihän se tuen edellytys ole se, että kaikki olisivat alle 18-vuotiaita. Kyllähän lähes kaikkia nuortenjärjestöjä on pyörittämässä usein hyvinkin iäkkäitä ihmisiä, joilla on kokemusta ja osaamista.

Lainaus: Ximmo

12.10. on toi Synapsi meets Nightfall, se lienee kaikkein isoin goottihenkinen tapahtuma tänä syksynä.

Totesin juuri, etten ole itse tuonne menossa, koska Tavastialla on kiinnostavammat kekkerit. Harmi sinänsä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, Blackrat, Faith Black, Elvira). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!