Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

vampyyrit.

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.05.2007 20:27
jipiii...

en tiedä miksi sanoin tuon.. on vaa nii positiivista energiaa tällä aiheella
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.05.2007 20:29

Ylihuomenna vamppailemaan...
  • Lähetetty: 31.05.2007 20:30
Jee... Punaista ja mustaa päälle ja pitämään hauskaa.Ja kesällä tuskaan,kun lumoukseen en pääse. ;p
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.05.2007 20:48
ooih kuulostaa niin ihanalta
  • Lähetetty: 31.05.2007 20:49
Niimpä se onkin... ;p Tervetukoa mukaan. *kumartaa ja nostaa hattuaan*
Poikailen vielä vähän... xD
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 31.05.2007 22:47
on se niin ihanaa kun pääsee verenmakuun taas. veri valumassa kaulan haavasta ulos. en tiiä ihanampaa näkyä. *nuoleskelee huuliaan veren toivossa*
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2007 22:52
rupesin muute miettimään ku näitä vampyyreitä pidetään niin seksikkäinä (pakko myöntää että itekki aattelen noin) ni et miks? alunperinhän niitä pelättiin. mä luulen et sil on jonkun verran tekemistä sillä ku se puremis tapa muistuttaa niin paljon suude,maa ta ehkä enemmänkin fritsua luuletteko et siin ois muitakin seikkoja?
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.05.2007 23:06

Lainaus: Und3ad

rupesin muute miettimään ku näitä vampyyreitä pidetään niin seksikkäinä (pakko myöntää että itekki aattelen noin) ni et miks? alunperinhän niitä pelättiin. mä luulen et sil on jonkun verran tekemistä sillä ku se puremis tapa muistuttaa niin paljon suude,maa ta ehkä enemmänkin fritsua luuletteko et siin ois muitakin seikkoja?

no jos vaara vaan viehättää. sikshän niitä nopeita autojakin on.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2007 23:08
oho tulipas tohon mun tekstiin paljon virheitä, ku en jaksa laittaa lamppuu päälle enkä tarkistaa tekstiä ni kirjotan melkein sokkona
  • Lähetetty: 01.06.2007 14:05

Lainaus: Und3ad

rupesin muute miettimään ku näitä vampyyreitä pidetään niin seksikkäinä (pakko myöntää että itekki aattelen noin) ni et miks?

Tuostahan on jotain tutkimuksiakin tehty ja monilla keskustelupalstoilla keskusteltu...Jossain taisi olla jotain että vampyyrien viehätys on 99% seksuaalista ja syy piilee sadomasokistisissa viehtymyksissä,koska vampyyri on äärimmäinen hallitsija ja tyranni,uhri taas täysin avuton tuon saalistajan armoilla.
Vaikka tuota en välttämätä kyllä menisi itse allekirjoittamaan,jostain tulin lukeneeksi.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit