Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Arkisto: Soitatko muutakin kuin suutasi ja ovikelloa?

Kyselempä tämmöistä Onko täällä foorumilla paljonkin musiikin harrastajia jotka soittavat jotakin soitinta? Mikä on soittimesi? Oletko kauankin soitellut? Itse olen soittanut viulua kohta 18 vuotta...kitaraa soitin aktiivisesti pari vuotta teininä. Tällä hetkellä olen harjoitellut soittamaan vähän raskaampaa musaa...metallia yms

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

URL
    Tuolla on keskustelua soittajista.

Tie helvettiin on kivetty murtuneilla sieluilla.

Kiitän! tän voikin sitten laittaa lukkoon...

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Blackrat, Faith Black, Just_me). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!