Gootti.net

20.10.2007 Lost Paradise @ Hevimesta, HKI

Kirjoittanut: Pearly (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 07.10.2007 18:01
    Lost Paradise XVIII - We'll live and die in these towns

lost

18. Lost Paradise tuo mukanaan erittäin erityisen DJ-vieraan, nimittäin legendaarisesta Organ-yhtyeestä tunnetun 45Hz:n, joka taitaa tehdä ensimmäisen DJ-keikkansa sitten... koskaan? Räyhäosastosta puolestaan vastaa Ximmo, joten monipuolinen iltama on tiedossa. Tervetuloa taas nauttimaan musiikista, seurasta ja alkoholipitoisista juomista! Hanajuomathan ovat perinteisesti halpoja ensimmäisen tunnin ajan.
    Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti1500
    • Lähetetty: 08.10.2007 13:52

Lainaus: Pearly

Räyhäosastosta puolestaan vastaa Ximmo, joten monipuolinen iltama on tiedossa.

Räyhä? Voi hitto, olin jo suunnitellut pitäväni ysäridiskoillan...
    Kirjoittanut: Pearly (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 08.10.2007 16:17

Lainaus: Ximmo

Voi hitto, olin jo suunnitellut pitäväni ysäridiskoillan...

Sen jos teet niin saat kyllä ainakin mun siunauksen aiheelle...
    Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
    • Arvo: Platinagootti+
    • Lähetetty: 08.10.2007 17:06
    Kyllä paikalle taas ilmaannutaan
    Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
    • Lähetetty: 08.10.2007 18:35

Lainaus: poison

Kyllä paikalle taas ilmaannutaan

Minä myös luultavasti.
    Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
    • Lähetetty: 09.10.2007 08:36
    Tuetaan ysäridiskoiltaa! Muistakaa, että mahtavan Captain Jackin tunnetuimman mieskeulahahmon eli Franky Geen kuolemasta tulee 22. lokakuuta kuluneeksi kaksi vuotta... *wink*
    • Lähetetty: 09.10.2007 11:40

Lainaus: Tristessa

Tuetaan ysäridiskoiltaa!

HEEEI! Se oli läppä, ja erittäin huono sellainen. Kyllä mä pitäydyn rokkimatskussa. Hyvässä sellaisessa.
    • Lähetetty: 18.10.2007 11:59
    Pari päivää enää, onko menijöitä?
    Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 19.10.2007 20:34
    Mä tuun ainaki, varmaan suoraan Lostiin...
    • Lähetetty: 20.10.2007 20:13
    Pitäis tästä kohta lähtee, mut on ihan vitun paha olo ja sillee... Oli liian kova eilinen! Oon varmaan paras dj silti. Ja vaatimattomin. (Sanoiko joku "paradoksaalisin"?)

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit