Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Diivailu

Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.10.2007 18:59
"diivailla; korostaa itseään oikuttelemalla tai käyttäytymällä teenäisen omituisesti, olla olevinaan, leveillä, esittää" -Suomen kielen sanakirja

diivailu on sietämättömän ärsyttävää. ei pysty käsittään.
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.10.2007 19:31

Lainaus: nahkarotta

"diivailla; korostaa itseään oikuttelemalla tai käyttäytymällä teenäisen omituisesti, olla olevinaan, leveillä, esittää" -Suomen kielen sanakirja

diivailu on sietämättömän ärsyttävää. ei pysty käsittään.

tälläsiä löytyy myös.
Pahin diiva mitä olen elämäni aikana tavannut oli transu joka sai kyllä silmät pyöröhtämään päässä pari kertaa.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.10.2007 19:53
Joissain asioissa/tilanteissa voi tulla diivailtua, mutta ei se mun elämäntapa ole:p Joskus se pistää ärsyttämään joissakin ihmisissä ja joskus ei..Melko usein tuo eka vaihtoehto. Melko vaikea aihe
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2007 19:55
Pakko myöntää, että diivailen sanakirjamääritelmän mukaan taviksille, jos haluan päästä heistä nopeammin eroon
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.10.2007 21:34
Toiset huomaavat minussa diivailun piirteitä, mutten itse huomaa sitä kuin sitten toisten ärsyyntymisestä, eli toisinsanoen liian myöhään.
Lähes sietämätön piirre, sekä itsessäni, että muissa.
Vaikka riippuu täysin ihmisestä ja tilanteesta.

(Esim. olettaisin, vaikkapa Hynynen, -hän on kylläkin mies, mutta mitä väliä- joku ihannoi häntä koko sielustaan, ja ainoastaan pitäisi hänen diivailuaan viehättävänä ja tämän persoonaan kuuluvana, sekä -vaikka Hynynenhän vidduilee, mutta hän on vain esimerkki- täysin anteeksi annettavana.) Julkisuuden henkilöiden diivailu on siis asia erikseen mahdollisesti, vaikka rajansa kaikella.

Anteeksi sekavuus, taas kerran. En osaa selittää.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.10.2007 11:49

Lainaus: nahkarotta

"diivailla; korostaa itseään oikuttelemalla

toihan on just niinku mä. muuta en ookkaan tehny nyt tässä viikon sisällä ku oikutellu ja saanu sillä sitten sitä suuresti kaipaamaani huomiota tolta miehekkeeltä.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.10.2007 12:01
Myönnän olevani pahimmanlaatuinen diiva-prinsessa. Aika usein tulee diivailtua, mutta usein heitän sen myös vitsiksi, jolloin se tehoaa paremmin. Kannattaa kokeilla!
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.10.2007 13:19
Kyllähän se menee aina siihen "tiettyyn rajaan" asti. Sitten tekisi mieli....
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.10.2007 12:20
Itse olen ainakin aika karu diiva joinakin päivinä ja joitakin tiettyjä ihmisiä kohtaa, joten minun on kai turha sanoa yhtikäs mitään tähän aiheeseen.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.10.2007 06:37
Erään opiskelukaverin ensivaikutelma minusta oli diiva. En sitten tiedä, ottaisinko kohteliaisuutena vai en...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit