Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitti Kuopiossa?

Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.10.2007 11:20

Lainaus: LilyWampire

Niin ja minkä ikäistä porukkaa olis tulossa suunnilleen?

Mä olen 12.
Kirjoittanut: LilyWampire (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.10.2007 15:48
No hyvä, en ole nuorin :P
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.10.2007 16:15
Ja minä oon pian 18
  • Lähetetty: 19.10.2007 21:11
Ikähaarikka on suuri, mutta tutustuupahan erilaisiin ja eri-ikäisiin ihmisiin Ja ikähän on vaan numeroita Onko mitään päivämäärää tiedossa tai muuta tärkeää?
  • Lähetetty: 19.10.2007 21:17

Onko mitään päivämäärää tiedossa tai muuta tärkeää?

Minä en ainakaan tosiaankaan tiedä milloin minulle kävisi nyt kun sairastuin nii yhtäkkiä. Varsinki jos joutuu vielä johoki leikkaukseen:/ Nyt on paha sanoo mitää..
  • Lähetetty: 19.10.2007 23:42

Lainaus: CybellaTraurig

Minä en ainakaan tosiaankaan tiedä milloin minulle kävisi nyt kun sairastuin nii yhtäkkiä. Varsinki jos joutuu vielä johoki leikkaukseen:/ Nyt on paha sanoo mitää..

Jos saan udella niin mitäs on sattunu jos kerran leikkaukseenkin saatat joutua?? :O
  • Lähetetty: 19.10.2007 23:50

Jos saan udella niin mitäs on sattunu jos kerran leikkaukseenkin saatat joutua?? :O

Ihan siis vaan nielurisaleikkaukseen. Oon tuolla muissa ketjuissa valittanu kurkkukipuani 8)
Kirjoittanut: Kirottu (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2007 11:36
Joo! Pidetään miitti Kuopiossa! Olen heti mukana
  • Lähetetty: 20.10.2007 12:53
Hienoa, taas yksi kiinnostunut lisää! ;P
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.11.2007 15:11

Lainaus: CybellaTraurig

Ja minä oon pian 18

Ja mä olen aina luullut sua nuoremmaksi...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit