Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Arkisto: Tulevat goottimiitit!

Halloweenbileisiin yritys ainakin kova eksyä, muista en vielä tiedä kun tuo koulu painaa päälle.

~

No yrittäkää nyt päästä ens lauantain Baker's/lost-pippaloihinkin! Iirivahan sitä ehdotti koko hommaa, olis kiva jos sinne tulis paljon porukkaa. NYT ILMOITTAUTUUN!!!!!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Ai ehdotin vai? O.o En mie muista.

Mutta kuitenkin, Dragula ja minä emme ainakaan Baker'siin ja Lost Paradiseen pääse taaskaan kerran, lande kutsuu... -.- Soihtuun ja Tristessalle sitten.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Lainaus: Iiriva

Mutta kuitenkin, Dragula ja minä emme ainakaan Baker'siin ja Lost Paradiseen pääse taaskaan kerran, lande kutsuu

Voi harmi kun ette pääse
No, Soihdussa sitten nähdään

pimeys=hulluus

• Muokkasi: Swanette
Minä varmaankin pääsen sinne Baker´siin ja Lost Paradiseen.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

Lainaus: Swanette

Minä varmaankin pääsen sinne Baker´siin ja Lost Paradiseen

No kiva. Tulee hauska ilta

pimeys=hulluus

Lainaus: poison

No kiva. Tulee hauska ilta

Juu.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

Tulen myös lauantaina Baker`s ja lost-miitinkiin. On vaan ruvennut väsyttämään niin paljon että illasta tuskin tulee kovin pitkä.

"Kissamainen muoto, hiljainen, raukea, auringossa lepää, silmäkään ei aukea. Häntä ei hievahda, olemus on vakaa, mikä on tuo hölmö joka lattialla makaa?" Lassi ja Leevi

Lainaus: Emily

Tulen myös lauantaina Baker`s ja lost-miitinkiin. On vaan ruvennut väsyttämään niin paljon että illasta tuskin tulee kovin pitkä

Joo, sinne vain, muakin väsyttää ihan älyttömästi jo aikaisin illalla

pimeys=hulluus

Mihin aikaan porukka on menossa Baker`siin?

"Kissamainen muoto, hiljainen, raukea, auringossa lepää, silmäkään ei aukea. Häntä ei hievahda, olemus on vakaa, mikä on tuo hölmö joka lattialla makaa?" Lassi ja Leevi

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Elvira, Piiskansiima, Blackrat, Faith Black). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!