Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Arkisto: Keillä kuvia Irc-Galleriassa?

Pyydän anteeksi, jos tällainen aihe on jo, minä en ainakaan löytänyt.
    Itselläni ei ole kuvia Galleriassa, mutta olis kiva katsella minkä näköistä sakkia täällä liikkuu

Minä vihaan sinisiä aamuja jotka repii unen porteilta sieltä jonne luulin jääneeni Miksi edessäni maailma on vain pelkkä varjo kalpea siitä jonne toivoin kadonneeni?

Mä löydyn Irc-galleriassa nimellä poison666. Tosin musta on paljon kuvia myös täällä foorumin galtsussa

pimeys=hulluus

On mutten kerro :> Pitäisi poistaa ne sieltä kun en jaksa siellä enää käydä lainkaan.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

Lainaus: DeadlyNightshade

On mutten kerro

Älä nyt, salat ja naamat julki vain

pimeys=hulluus

Aiemmat ketjut:

http://www.gootti.net/keskustelu/4_47_0.html
    http://www.gootti.net/keskustelu/4_945_0.html

Ylläpitäjät toimiin, hop hop!

Ja noin yleisesti: jos omaa naamaa ei halua näyttää, niin mielestäni ei ole silloin tarvetta nähdä muidenkaan naamoja.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, Blackrat, Faith Black, Elvira). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!