Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja/hyviä liikeideoita

Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.10.2007 20:15

Lainaus: DeadlyNightshade

Pitää vielä hioa suunnitelmaa.

Mitään hiomisia, mulla on jo pläänit kaikki valmiina täällä, tiptop-kunnossa! Olen suunnitelmissani jo "millaisen talon teetätän piippaustarramiljoonilla" -vaiheessa.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.10.2007 23:16
jos joku on nähnyt elokuvan Pluto Nash niin sellanen laite millä voi muokata itselleen juuri sellaisen kropan kuin haluaa vähän samaan tyyliin kuin lävistäjällä. se laite olis ihan jees.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.10.2007 08:23
Entäs sohva, jonka alla olisi jääkaappi? sohvaperunan unelma
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2007 17:46

Lainaus: Kuunsilta

Entäs sohva, jonka alla olisi jääkaappi?

awww, sellasen mä haluan, enää ei tarttis harrastaa liikuntaa edes jääkaapille käveltäessä xD
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.10.2007 19:04

Lainaus: Zeitgeist

Mitään hiomisia, mulla on jo pläänit kaikki valmiina täällä, tiptop-kunnossa! Olen suunnitelmissani jo "millaisen talon teetätän piippaustarramiljoonilla" -vaiheessa.

Sinähän otat minut sitten mukaan miljoonien jakoon, eikös?
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Moruganna
  • Lähetetty: 07.11.2007 13:29
Mä olen jo pitkään unelmoinut sellaisesta teleportista, että sillä voisi siirtää itsensä ihan mihin maailmankolkkaan vaan. Aamulla voisi päättää että "käynpäs syömässä aamiaisen Japanissa", sitten voisi mennä päiväksi shoppailemaan New Yorkiin jne.
Mutta jotta se teleportti olisi käytännöllinen, eikä kävisi niin, että juuri kun olet vessassa, joku ihminen tupsahtaa olohuoneeseesi, niin olisi aina tiettyjä teleportti-pisteitä ulkona, ja niiden pisteiden välillä voisi vaan liikkua.
Sitten että ne pisteet olisi käytännölliset, niin olisi vaikka kahdenvärisiä alustoja, kotimaan matkat vaikka keltaisella, ja ulkomaan matkat punaisella, sitten vaan seisoisi alustan päällä, painaisi taulukosta sitä nappia mihin haluaisi päästä, ja sekunnissa olisit siirtynyt toiseen paikkaan.
Tätä keksintöä odotellessa...
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.11.2007 16:20
Ei mulla mitään ihmeellistä keksintöä ole. Joskus jos saa määrärahat kasaan ni levy-yhtiön voisi perustaa. Mutta eipä sekään nykypäivän piratismin riivaamassa maailmassa ole kannattava liiketoimi :S

Tommonne teleportti vois olla kiva. Vois nukkuu kouluaamuina pitempään
Kirjoittanut: Ghorgul (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.11.2007 16:39
Mulle tuli heti peruskyynikkona mieleen, että ny on Kuunsilta päättänny perustaa yrityksen mutta yritysidea uupuu. Ovelana henkilönä hän sitten luo tämän keskustelun tänne... lopun arvaattekin

Itse olen ajatellut etteikö voisi vaikka tehdä sellaista peliä niin kuin Guitar Hero paitsi että soitettais oikeaa kitaraa. Alkuun biisit olis semmosta jeppis kamaa jonka kaikki osaa soittaa ja se peli "soittais" ne loput äänet et kuulostais siistiltä: into säilyisi hommassa. Sitten ne biisit kuitenkin vaikeutuis pikkuhiljaa ja lopulta pelaaja olisi semmonen Malmsteen-Vai-Van Halen sekasikiö että pois alta Allut ja muut :P.
Kirjoittanut: Trnquill (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.12.2007 13:26

Lainaus: Zeitgeist

Joskus muutama vuosi sitten mietin, että olisi kätevää, jos olisi sellaisia vaikkapa kaukosäätimeen tai muuhun helposti hukkaanmenevään esineeseen laitettavia tarroja, jotka nappia painamalla rupeaisivat piippaamaan, ja näinollen tavara löytyisi.

Ihan näppärä idea, mutta tuo on jo keksitty. Vehje ei tosin piippaa kaukosäätimellä, vaan vihellyksestä. Harvemmin sitä huulensa hukkaa, kuin kaukkarin. Tosin ongelmia syntyy, jos ei osaa viheltää...

http://www.amazon.com/Totes-Whistle-Key-Finder/dp/ B000ACK080

Tuota pitäisi jatkojalostaa huomattavasti kompaktimpaan muotoon, jos sen pikkutavaroihin haluaisi ripustaa. Eli ehkä liikeidea ei sittenkään ole kokonaan vielä kaluttu!
Kirjoittanut: almiros (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.12.2007 21:17
Eikös nuo piippaavat kaukosäätimet ole aika yleisiä nykyään? Meidän kaukosäädin ainakin piipittää kun painaa telkkarista nappia. Ja sitten kun kaukosäädin on löytynyt niin jotain sen nappia painamalla piipitys lakkaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit