Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Laihduttaminen

Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.02.2009 11:46

Lainaus: Jacob

Monta kertaa ollut suunniitteluissa omat kunto-ohjelmat, että päivittäin kävisin juoksulenkeillä, hankkisin kortin kuntosalille ja tekisin kotona helppoja juttuja kuin vatsalihasliikkeitä.

Omasta kokemuksestani voin sanoa ettei kannata odottaa itteltään liikoja, varsinkin jos on yhtä rapaisessa lähtötilanteessa kuin allekirjoittanut tunnin tai parin kävely/hölkkälenkki n. neljä kertaa viikossa on paljon parempaa rasvanpoltto/yleiskunnonkohottamisliikuntaa kuin salilla juokseminen eikä se vaadi kuin hyvät kengät, säänmukaiset vaatteet ja hiukan kärsivällisyyttä. Ittelläni musiikin kuuntelu antaa puhtia, kunnon hölkkä vaikkapa KMFDMn tahtiin Ja sitten kun liikunta ei tunnu enää pakkopullalta ja yleiskunto on kohonnu sopivasti voi tosiaan hankkia sen salikortin yms.

Eli maltti on valttia, jos rynnistelee pohjalta liian nopeasti ylöspäin niin loppuu into ja kunto kesken ja siinä sitä sitten taas ollaan... luultavasti muutaman nivelrevähdyksen kera.
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.02.2009 13:19

Lainaus: Mortti

tunnin tai parin kävely/hölkkälenkki n. neljä kertaa viikossa on paljon parempaa rasvanpoltto/yleiskunnonkohottamisliikuntaa kuin salilla juokseminen

Kiitos vinkistä. Se onkin sitten eri asia, voiko tuolla hölkätä kun on liukasta, lienee ainoa vaihtoehto hitaampi kävely sitten, ja saanko itseäni patistettua lenkeillä .
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.02.2009 13:34
Minä käytän jojo-laihdutusta.
Välillä saatan painaa sen 48 kiloa ja välillä vähän yli 50:nen... En tietoisesti haluaisi pompottaa tuota painoa, mutta välillä tulee kausia, jolloin syön hyvin vähän ja välillä taas pitää kaikki mahdollinen mässäillä
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2009 12:55
Hitaasti ja varmasti mennään mutta 2.5 kg oon laihtunut kuukaudessa vielä pitkä matka tavoitteeseen mutta hiljaa hyvä tulee
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.02.2009 11:36
Meigän painopa on nyt sen 47kg, että hyvin etenee ja etenee ja etenee... Toivottavasti ei tule seinä vastaan ja sais sen painon siihen n.45kg
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mortti
  • Lähetetty: 14.02.2009 12:28
MÄ VAAN LIHOON

... taisit se johtuu siitä että liikun + syön liikaa -> tulee lihasta -> painoa -> en sit pääsekkään massastani eroon -> epic phail.

ei tällä vartalonmallilla sais muutenkaan ittestään keijua mut eipä estä yrittämästä.

... oho mulle kärrättiin ystävänpäiväsuklaata omnomnom!!

muoks. eli saattaa olla surullisenkuuluisalla itsehillinnälläni (taisiis sen puutteella) osuutta asiaan...
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.02.2009 14:48
Laihtumani kilon lihoin takaisin. Tämä on siis yhden kilon kamppailua.
Olen lähiaikoina alkanut seurustelemaan ihmisen kanssa joka tuputtaa mulle ruokaa. Mua ärsyttää. Eikä sille voi puhua sillain yleispätevästi "Se ja se ruoka on hyvää" kun sitten se haluaa heti mennä ostaan sitä jne. Mutta päätin nyt ottaa tiukan linjan. Kyseinen herra ei syö lihaa mistään hinnasta niin tämä neitokainen ei herkuttele vaikka henki menis.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.02.2009 15:15
Kuinkahan monta kertaa olen yrittäyt laihduttaa? On se ihmisen mieli vaan heikko,kun herkuista ei voi päästä eroon.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.02.2009 15:48

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Eikä sille voi puhua sillain yleispätevästi "Se ja se ruoka on hyvää" kun sitten se haluaa heti mennä ostaan sitä jne.

Kehut sille että kurkut, porkkanat ja vastaavat ovat erittäin hyviä
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2009 17:35
Itselläni ei kyllä tuota tavoitepainoa lähde Sen verran näköjään kesäduunin ansiosta tuli lihaksia eteen että ainoastaan voin kiinteytä maksimissaan 8kg:n verran -.-

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit