Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaisia silmämeikkejä teette?

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.03.2007 15:31
Mun meikkaustyyli näkyy siellä (rekisteröitymättömiltä suojatussa) Fight Club -kansiossa irc-gaylleriassa... Ilmaista ja helkkarin hyvin pysyvää tyyliä käytän, ei tarvi ku noin kolmen viikon välein uusia. Tosin viimeisen n. vuoden aikana vain neljästi on tullut meikattua tuolla metodilla...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.03.2007 16:15
Mutta Ximmon meikkaustyyli onki erikoisen hieno, se vaihtelee vieläpä väriä itsekseen! punaisen kautta sinertavän mustaan, josta ruskeaan ja keltaiseen...
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.03.2007 16:30

Lainaus: Iiriva

Mutta Ximmon meikkaustyyli onki erikoisen hieno, se vaihtelee vieläpä väriä itsekseen!

Meidän tyttö hankki eilen itselleen samanlaisen kestomeikin kuin Ximmolla, mutta toispuoleisesti. Tällä hetkellä se on punaisuusvaiheessa, odotamme innolla keltaruskeavaihetta :\
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.03.2007 16:42

Lainaus: Iiriva

Mutta Ximmon meikkaustyyli onki erikoisen hieno, se vaihtelee vieläpä väriä itsekseen!

Kiitos, kyllä se meikkaaminen onkin aika työlästä ja useimmiten perin epämukavaa. Vanhemmat eivät oikein jouluna kehuneet, kun oli kestomeikki päällä... Ja hihii uudessa duunissa olin ollut pari viikkoa, kun viimeksi vetäisin meikit päälle. Kukaan ei kysynyt, enkä selitellyt. Mä vaan olin synkkismeikit naamalla kolme viikkoa putkeen.
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.05.2007 20:15
Määpä nostan tätä ku on päässy niin kauas tipahtaan. :>

Kaipaisin muutenki uutta ideaa silmämeikkiin ku meen aina ihan defaultilla sillon ku yleensä jaksan meikata. :P
Kirjoittanut: Avanlea (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.05.2007 21:03
Mä käytän usein neonvärejä silmämeikissä. Rajaan silmät usein luomivärillä, sit piirrän kajaalilla rajat päälle. Usein käytän myös kimalteita ja "timantteja" kulmissa ja rajauksissa. Mulla ei yleensä oo kissamaista meikkiä,vaan piirrän ylärajaukset silleen,et jatkan suorana ylös, en tee mitään kiukeroa. Aika graafiseksi vois mun meikkiä kutsua.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Doomeri
  • Lähetetty: 09.05.2007 21:16
Svenska metallisti tyyliset silmämeikit... ..Eli pandakarhu silmät..
Niinkuin idollillanikin, Whiplasherillä..
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.05.2007 09:23
Ideat otan mistä vain. Geishoilta olen ottanut mallia. Työmeikkinä ja muuten aika normi päivänä ei mikään erikoinen meikki. Kun oikein laittaudutaan, olen tarkka meikissä ja pähkäilen jopa suht pitkään että minkälaisesti tänään tekisin.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.05.2007 09:43
Aikalailla bandasilmät kissan silmillä, eli ne siipakkeet on meikattava aina ulkonurkkaan pidemmät ja sisänurkkaan lyhyemmät (tottakai, mutten menee nenän yli).

Kajaalihan on laitettu niin kuin yleensä kai käytetään silmän sisäreunalla, en osaa parmmin selittä (miten myös tehdään ns. piilomeikki, joilloin laitetaan vain ylös) ja sitten laitan vielä eyelinermäisesti eli silmäluomen päälle, mahdollisimman lähelle ripsiä, eli tulee tosi mustat silmät. eli ylös ja alas kajaalit. Alhaaltakin rajaan vielä ja laitan sitten sisemmäksi, jos haluan, että silmät näyttää isommilta niin jätän ns. sisärajauksen tekemättä. Yleensä tämä riittää, ja jos haluaa jatkaa tuota, että silmät näyttää isommilta, avoinaisemmilta niin laitan valkoisen luomivärin ns. vastakontrastiksi. Jos haluaa näyttävyyttä vieläkin enemmän esim. baarissa niin mustaa, punaista tai violettia luomiväriä. Rajausten tekemiseen kuitenkin mm. luomivärin kanssa on parempi kuitenkin eyeliner, sillä saa tarkat ja siistit rajaukset. Ei tule suttuista jälkeä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.05.2007 15:27
Itsellä useimmiten melko simppeli kiltin tytön silmämeikki, eli vähän kajalia yläripsissä ja ripset taivuteltu ja mustaksi väritelty sellaiseen kevyeen nukketyyliin. Joskus jos jaksan mustaa tai sinistä luomiväriä kevyesti.

Hmm, olen tylsä.

Viikonlopun biletysmeikit on sitten erikseen, joskus kunnon kissansilmä meikki, joskus kajalilla piirreltyjä kiemuroita, valkoisella kajalilla tähtiä yms. silmäkulmiin. Irtoripset silloin tällöin, ei kovin usein kun ne on niin työläs laittaa. Joskus sitten leikien muunkin värisillä kajaleilla, kun on sellainen fiilis.

Pitäisi ostaa värilliset piilarit... Mustat tai valkoiset...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit