Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikahvila vol. 2

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.11.2007 12:00
Tämä kahvila tapaaminen on sitten tänään !!!!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.11.2007 12:14
Toivottavasti jaksan sinne raahautua. Olisihan se ihan kiva nähdä ihmisiä, mutta kun rahatilanne ei ole kovin hyvä ja väsyttääkin...

Eli voi olla, että feidaan taas vaihteeksi, mutta katsoo sitten olon mukaan.
  • Lähetetty: 28.11.2007 14:05
Kyllä minun kannattanee tulla vaikka rahaa meneekin, koska on niin auttamattoman tylsää jo kahden tunnnin kotonaolon jälkeen. Eli voisikin tässä sitten miettiä, vaihtaako vaatteita vai ei

Ongelmansa kullakin. Plöö.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.11.2007 14:08
Voisinpa minäkin lähteä miitteihin tylsyyden iskiessä Tänään ei ole mitään järkevää tekemistä, vapaapäivätkin käy tylsiksi kun niitä on liikaa
  • Lähetetty: 28.11.2007 14:20

Lainaus: Iiriva

Kyllä minun kannattanee tulla vaikka rahaa meneekin, koska on niin auttamattoman tylsää jo kahden tunnnin kotonaolon jälkeen. Eli voisikin tässä sitten miettiä, vaihtaako vaatteita vai ei

Ei en minä jaksa, enkä viitsi käytellä rahaa edes sen muutaman euron verran. Olen laiska *****, tiedän, mutta en oikeasti jaksa lähteä ja olisi tekemistäkin, johon pitää sitten vain tarttua. Sorry guys, feidaan taas.

Näin on käynyt ennenkin, en osaa päättää lähdenkö vai en, ja silloin yleensä päädyn kieltävään vastaukseen.
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.11.2007 16:28

Lainaus: Iiriva

Sorry guys, feidaan taas.

No ei se mitään, ens kerralla sitten! Voin tarjota sit vaikka kahvin/teen, jos en ole itse ihan köyhänä...

Mäkin näköjään myöhästyn...
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 28.11.2007 21:39
Oli taas hyvää teetä Kiitoksia kaikille paikallaolijoille!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.11.2007 21:49
Juuhei, ihan jees oli! Ja ihmiset sanokaa toki jos mun pitää välillä olla hiljaa! Tuntui että mä olin jatkuvasti äänessä... >.<
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.11.2007 22:05

Lainaus: Chrystalis

Tuntui että mä olin jatkuvasti äänessä...

Muuten siel olis aivan hiljasta

Kiitos hyvästä seurasta kaikille
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.11.2007 22:18
Oli mukava nähdä ihmisiä, vaikka olinkin vähän kipeänä ja piti poistua aikaisin tenttiin lukemaan. Seuraavalla kerralla sitten taas

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit