Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Unientulkintaa

Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.12.2007 16:19
Itse kun satun tuon tuostakin näkemään lievästi sanottuna outoja unia, niin oilsi kiva tietää, löytyykö mistä(än) järkeviä unentulkintaoppaita tahi muita vastaavia?

Netissä on tullut vastaan x kappaletta semmoisia turhia "kuvaile unesi tarkasti tähän" -sivuja, jotka sitten päätyvät selittämään satasivuisesta tulkinnastani kahden tai kolmen avainsanan pohjalta.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.12.2007 23:14
noh, tietyt tapahtuneet asiat ja mielikuvitus sekoittuu unessa toisiinsa, tai
sitten pelkkää mielikuvitusta. Unet tulee alitajunnasta, ainaki jotai sellaista oon lukenut. On tuolla joku kirja nimeltä unien maailma tai jokin sellanen, voisimpa lukea sen
kirjastostahan noita saattaisi löytyä.
tuosta kirjasta mistä mainitsin en tiedä vielä paljoa,
koska en oo lukenut sitä.
mutta kirjastosta varmaa löytyy jotai jos osaa etsiä.
en mä oikei muuta
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.12.2007 17:46
Kaikki unet eivät välttämättä tarkoita mitään, vaan heijastavat alitajunnan tilaa. On profetallisia unia, eli enne unia yms.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.12.2007 11:16

Lainaus: kalmakalle

Kaikki unet eivät välttämättä tarkoita mitään, vaan heijastavat alitajunnan tilaa.

Tuo on totta. Ja ihan psykologiasta löytyy unille selityksiä, ainakin itelle on löytyny.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 12.12.2007 16:40
Poikaystäväni on aika hyvä tulkitseaan unia Hän on muutaman näkemäni unen tulkinnut niin että siinä todellakin oli jotain perää...tajusin itsekkin vasta sen jälkeen että "sitähän se uni tarkoittikin"
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.12.2007 17:18
Mun unet on väliin siinä määrin pimeitä, että jos jollekin "asiantuntijalle" menisin aiheesta sepustamaan, niin tarjoaisi nappeja ja pehmoista huonetta, sanoisin.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 22:39
Mulla on ihan pimeita unia, välillä ihan sairaita..
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.02.2008 22:44

Lainaus: Vampiric_

Mulla on ihan pimeita unia, välillä ihan sairaita..

Niitä on liikkeellä..
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2009 13:19
Huh huh, näin taas viime yönä toodella oudon unen.. ja pelottavan myös, vaikka harvemmin painajaisia näen;
Painajainen Elm Streetillä uusinta-filmattiin!! Ei helv.. toivottavasti ei ollut enneuni kyseessä :/
..ei niin saa tehdä ;(
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.03.2009 13:44
Kertokaapa, mitä tarkoittaa, että olen jo viitenä yönä peräkkäin päässyt Morticiaan ostamaan halpoja vaatteita (alle 5€/vaatekappale) mutta olen herännyt, ennen kuin olen päässyt poistumaan kassan kautta?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit