Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miehet, käytättekö/käyttäisittekö bondagehametta?

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.02.2009 20:09
Covnt
Miksen oo koskaan nähny sua täällä hame päällä? WHAT? Asutko siis hämeenlinnassa? Olenko taas sokeasti vain kävellyt yhden ihmisen läpi? O_o

mutta joo siis miehille hameet, mitä siihen voi enää muuta sanoa, kun että se vaatii ihan hirveesti enemmän varmuutta omasta miehuudestaan käyttää hametta, kun housuja.
Kirjoittanut: Covnt (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.02.2009 20:38
SirMarylee

Hämptonissa asustelen juu ja hameen olen omistanut noin vuoden ajan. Galleriasta löytyy samalla nickillä joten sieltä voi tarkistaa, että oletko ikinä missään nähnyt
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.02.2009 08:12

Lainaus: The Evil Fairy

Elikkäs musta se on hatun noston arvonen juttu jos miehet käyttää hametta..................

Mistä tämäkin harhakäsitys tulee että hame miehen päällä herättää negatiivista huomiota? Jengi tällä foorumilla on keskinmäärin enemmän tynnyrissäkasvanutta ku Porvoon pikkukaupungissa, ei lol teidän kanssanne.

Olen pitänyt hametta usein. Todella usein. En muista milloin kuulin viimeksi siitä yhtään mitään kommenttia. On mahdollista, että Suomessa on paikkakuntia missä liikkuu sellaista hyypiötä, että hameen pitäminen voi aiheuttaa lieveilmiöitä, mutta mikään vähänkään isommista kaupungeista tuskin on sellainen mesta.

Lainaus: Heetteri

...jos jonkinmoisilla renksuilla ja rämpättimillä 2006, ja kyseiset rämpättimet ja renksut irtoilivat ja rispaantuivat sitten ikävänkin nopeasti.
Tällä nyt ei ole kilin v*tun väliä, sillä hame itsessään on kestänyt käytön hyvin. Ne renksut olivat typerän näköisiä eniwei. Kallishan se hame kyllä oli
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.02.2009 12:24
En. Ei tosin siksi että pitäisin hameen käyttöä miehillä mitenkään paheksuttavana asiana vaan lähinnä siksi ettei sovi minun tyyliin.

Kilttiä sen sijaan käytän aina silloin tällöin ja luulen että siitä saa kuulla enemmänkin avautumista kuin perus hameesta.

Lainaus: Heetteri

ja miten hankala hameessa on pissiä.

Saattaapi olla. Kiltissä ei ole tätä ongelmaa. Riittää että nostaa helmaa
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.02.2009 18:35
Minun on hyvin vaikea kuvitella itseni päälle minkään näköistä hametta, ja uskon että olen tarpeeksi outokainen jo nykykuosissa, sillä huomiosta tuskin hame päällä miehellä puutetta on. Mutta rajoitan tämän näkemyksen vain itseeni, tietäen hameen erityisen sopivuuden tietyille miehille ja erityisesti naisille.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.02.2009 13:34
Omistan ja käytän hameita. Ja jos nissä on sepalus, niiko housuissaki ni eipä ole ongelmia wc:ssä käynnin suhteen.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.03.2009 18:17
itellä on musta PVC läppähame just omana rojektina. pitää vaa ostaa matskut eli PVC:tä
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.03.2009 19:12
Käyttäisin, mutta vain bondage puuhissa
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.04.2009 00:40
Käyttäisin, mutta vain naiseni läsnäollessa/polttareissa/makuukammarissa. Ehkäpä suurin syy siihen etten käyttäisi on se, ettei se näytä mun päälläni hyvältä. Ei edes skotti ruutuinen kiltti.
Toisaalta, jos tulisi käytettäväksi, niin sitten oltaisiinkin ihan Braveheart meiningillä
Kun sais ensiksi edes suorat housut näyttämään päällä hyvältä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit