Gootti.net

Muistosanat

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.12.2007 10:08
Itsellä on sen verran hömelö olo ja aivot tyhjillään, että apua tarvitaan.

Tiedättekö mitään kauniita muistosanoja joita voisi pakana rakkaan mummunsa haudalla sanoa/ adressiin laittaa? Eikä tuo mummukaan sieltä uskonnillisimmasta päästä ollut ja turhia lepertelyitä ei sietänyt.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.12.2007 10:20
Olit rakas ja kaunis sielu. lensit pois ja kaipuu vaan jää meidän sydämmiin. Sinun läsnä olosi lämmitti ja elämän viisautesi ravitsi. kaivaten...
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lilith
  • Lähetetty: 09.12.2007 10:59
Me muistamme silmäsi kirkkahat, me muistamme hymysi hyvän.
Jätit meille muiston niin valoisan, niin kauniin, rakkaan ja syvän.

tai

Pienet askeleet etsien käy, missä on mummo, ei mummoa näy?
Onko hän kauan poissa, vai hetken vain?
Sitä sydämet pienet, ei ymmärrä lain.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.12.2007 13:16
Suurin suru on sanaton, syvin kaipaus äänetön.

tai

Olet taivainen tähdenlento ja tuulen kuiskaus hento. Vaikka tiemme veivät erilleen, me tapaamme vielä uudelleen.

tai

Saatoit huolet ja murheet unohtaa ja rauhaisaan uneen nukahtaa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.12.2007 13:25

Lainaus: diamond_385

Tiedättekö mitään kauniita muistosanoja joita voisi pakana rakkaan mummunsa haudalla sanoa/ adressiin laittaa? Eikä tuo mummukaan sieltä uskonnillisimmasta päästä ollut ja turhia lepertelyitä ei sietänyt.

Jos en väärin tätä muista, niin miten olisi;

"Kun kuolen, tahdon että minusta kasvaa puu
Ja olen kaunis ja voimakas
Kaikkina vuodenaikoina."

-Kahlil Gibran
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.12.2007 22:24
Ja kun ette itse keksi niitä tekstejä, niin sanokaa oikeasti, mistä niitä lainaatte.

Itse sanoisin vain "moro, mä tuun perässä ku ehdin". Olen sanonutkin. Ja olen menossakin.
  • Lähetetty: 09.12.2007 23:22

Lainaus: raavittu

Suurin suru on sanaton, syvin kaipaus äänetön.

Tuo on nyt kai menossa kukkavihkoon... kiitos.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.12.2007 15:29

Lainaus: diamond_385

Tiedättekö mitään kauniita muistosanoja joita voisi pakana rakkaan mummunsa haudalla sanoa/ adressiin laittaa?

myöhässä olen...

kertaakaan ei ole haudalla sanottu mitään.
adressiin on nimet laitettu.
hiljaisuus on sopivampi kuin tuhat sanaa.
  • Lähetetty: 20.12.2007 15:44
Kuoleehan niitä ihmisiä muitakin, ei vain minun mummuni, joten hittojako siitä jos myöhässä olet
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.12.2007 17:01
Pitää itsekkin ruveta miettimään, kun mummo kuoli aamulla.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit