Gootti.net

Ostetaan vaikeasti saatavilla olevia levyjä/vinkkejä niiden löytämiseen

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.12.2007 02:17
Toivottavasti tällainen on järkevä? Eli ketju on tarkoitettu ihan kaikille jotka haluaa etsintäkuuluttaa jotain levyä mitä ei löydä.

Minulle kiitos: Penis Flytrap: Dismemberment CD/LP, tai se ep:kin jonka pohjalta toi tehtiin huomioidaan kans. Maksetaan kohtuullisesti.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 31.12.2007 02:22
Etsin Cradle Of Filthin EP-kiekkoa "From the Cradle to Enslave" ja vielä tuota "Thornography"-albumia samalta artistilta. Yhteyttä saa ottaa vaikka yksityisviestillä.
  • Lähetetty: 31.12.2007 02:32
kuopassa

Molemmat on play.comissa eikä edes kalliita. From the Cradle to Enslave tosin vain play.comin playtraden kautta jossa siis eri kauppiaat voi myydä puoli-itsenäisesti playn kautta, tilaaminen tapahtuu samoin kuin play.comin omienkin tavaroiden. Myyjänä oli ainakin sellainen kuin LookAtMusic, erittäin hyvä kauppias USA:sta jolta olen ostanut noin 40 levyä, nopea toimitus ja luotettava. Ehkä paras noista playtraden kauppiasista. Maksaa sinne voi luottiksilla ja myös elektronilla, tosin vain Nordean ja Sammon elektronit käyvät kai. Mulla on Nordea ja toimii täydellisesti. Rekisteröityminen ei vaikeaa.
Kirjoittanut: kuina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: kuina
  • Lähetetty: 31.12.2007 02:36
kuopassa

Oletkos kokeillut katso Levykauppa Äx:sästä. Siellä on muistaakseni EP:itä ja saattoipa olla juuri tuo jota katselin siellä joku päivä viime viikolla. Siis tuo "From the Cradle to Enslave"
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 31.12.2007 02:44
Jawohl, kiitos vinkeistä! Taidankin painua vähän shoppailemaan.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 31.12.2007 02:46
Oh my.. tää on hyvä aihe. Toivottavasti tämän avulla edes jotku saavat sitten vielä haluamansa albumitkin.

Itsellä hakusessa olisi kaikki Rozz Williamsin Christian Deathin tuotanto. Ainakin Studioalbumit, kompilaatiot ja Deathwish-Ep livejutuista en pahemmin ole kiinnostunu.

Ulkomailta tilaaminen, kun ei käy päinsä muuten hankkisin ainakin osan play.com:ista. Noin muuten olen valmis tilaamaan suomalaisista nettikaupoista ja ostamaan jos ihmisiltä löytyy ja haluavat luopua niistä. Eli tarjouksia voi pistää sähköpostiin, yksityisviestillä ja näin.

Olen toki warennut suurimman osan niistä, kun on löytyny hyvälaatusena mut nämä haluaisin omistaa kans.

Muoks: Tiedän, että Rage of Angels ja The Iron Mask löytyy cyberwarelta, mutta tiedän myös sen etten maksa kummastakaan tota 16,90€ mitä ne pyytää siitä.
  • Lähetetty: 31.12.2007 02:53
Kun olette niin kivoja ihmisiä:

http://www.jukeboss.com/fi/levynTiedot.php?id=4540

käykö LP? CD on myös mutta se oli kallis, 19e koklaa muuten Tunnelin Levyä, voi ollakin.
  • Lähetetty: 31.12.2007 02:57

Lainaus: Deadboy

[url=http://www.jukeboss.com [/url]

Oo onpa hyvät valikoimat Kovat hinnat vaan, mut kyllä tilaan sitte ku saan ylimäärästä rahaa jostaki. :f CD sen olla pitää, ku vinyylisoitin on yhä rikki eikä sitä kai pysty korjaa jostain syyst..

koklaa muuten Tunnelin Levyä, voi ollakin.
Eipä ollu iltapäivällä, ku kävin. Kyttäilen sitä kyl ajoittain.
  • Lähetetty: 31.12.2007 03:00
No saakeli Tampesterissa ymmärretään goottimusiikin päälle aikasta hyvin nääs. Siellä mm. Swamp Musicissa, Platassa ja mainitussa JB:ssa on kohtuu hyvät valikoimat goottimusiikkia ja kaikkea sinne päin. Siis verrattuna moniin muihin tavallisiin "all-round prick and mortar" levykauppoihin.

Mulle muuten kans: Death In June presents KAPO!
ja Boyd Rice And Fiends: Wolf Pact

Maksetaan kohtuulliseti, ei mahdottomia
  • Lähetetty: 31.12.2007 03:08

Tampesterissa ymmärretään goottimusiikin päälle aikasta hyvin nääs

Joo no Hesassa on ne pari paikkaa mistä sitä löytää. Stupidosta(välillä) ja Keltasesta jäänsärkijästä. Tunnelin Levystä myös, jos haluaa maksaa ittensä kipeäks. Sit ain randomilla saattaa löytyä jostaki anttilasta jotain Varjoa. Joskus, ku mulla on paljon rahaa ni mähän lähen Tampereelle ja ostan vuodeks itelleni levyjä sieltä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit