Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2007 18:41

Lainaus: Satyricona

Tänään kaksi piskuista tyttöä tuli kadulla sanomaan, että olen maailman kaunein nainen ja he haluavat samanlaiset hiukset.

Satyricona: voi kuinka herttaista. Vähän olisi ihanaa päästä tuollaiseeseen tilanteeseen
Kirjoittanut: Rouge_Darkness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.02.2007 19:48
mulle huudeltiin vaikka en ollu vielä ees gootti.. itse tunto meni, mut nykyään kun käytän gootti juttui mullepa ei enää huudella..heh.. mut kyllä välillä mummot katsovat oudosti, mut mitä välii??

ja hei te kaikki joille ollaan huudeltu jotain tyhmää.. Ne ovat vain kateellisii siitä mitä te ootte koska ne eivät uskalla tehä samoin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.02.2007 20:33
Pari päivää sitten seiskaluokkalainen tuli häiritsemään elokuvan editointi-projektia. Tunki siihen ja alkoi suoltaa jotain ******, käskin viedä ruman naamansa pois. olipahan hiljaa meistä ja elokuvastamme sen jälkeen.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.02.2007 21:00

Lainaus: Iiriva

Pari päivää sitten seiskaluokkalainen tuli häiritsemään elokuvan editointi-projektia.

Jostain syystä täällä päin seiskaluokkalaiset ovat melkeimpä aina niitä, jotka tulevat v*ttuilemaan. Yrittävät esittää kovaa itseään päätä pidemmille tyypeille. Hyvät nauruthan siitä saa
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 02.02.2007 21:49
Minulle ei usein ole varsinaisesti huudeltu kadulla tms., mutta joskus kyllä ihmiset katsovat pitkään. Myös joitakin erikoisempia kommentteja on tullut ihmisiltä. Kerran esimerkiksi olin pukeutunut melko tavalliseen, joskin ehkä hieman juhlavaan mustaan hameeseen, pitsihihaiseen mustaan paitaan ja korkokenkiin. Joitakin suhteellisen näyttäviä korujakin taisi olla. Kaksi opettajaani sitten kysyi päivän aikana, olenko menossa joihinkin juhliin ja yksi tyttö kehui vaatteitani todella hienoiksi. Varsinkin tuo jälkimmäinen oli hyvin imartelevaa, mutta silti hieman ihmettelin, mikä siinä asussa niin erikoista oli...

Tulee mieleen myös tapaus, jossa vajaa vuosi sitten poikapuolinen, pitkähiuksinen ystäväni pitkässä nahkatakissa ja minä oletettavasti joissakin gootahtavissa vaatteissa seisoimme bussipysäkillä myöhään illalla. Jossain vaiheessa ohi ajoi auto, josta huudettiin jotain käsittämätöntä tyyliin "Riistetyt!" En ole kyllä vielä tähänkään päivään mennessä tajunnut, mitä sillä oikein yritettiin sanoa. No, olkoon mitä oli, kuulosti joka tapauksessa melko huvittavalta.

Ja sitten on vielä nämä vanhat tai vanhahkot enemmän tai vähemmän alkoholisoituneet mieshenkilöt. En tiedä mikä siinä on, mutta lähes joka kerta tulee näiden epäilyttävän näköisten ukkojen suunnalta vähintäänkin tuijotusta ja joskus myös inhottavia vihjailuja, ehdotteluja tms. Alan vähitellen lievästi sanottuna kyllästyä.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.02.2007 12:52
eilen kaupasta tullessa ramppasin parin 5-6v pojan ohi... takaa kuului jtkin malliin: " en uskonu että jeesus asuu täälläpäin"

taisi kloppi vattuilla, en ole varma. joka tapauksessa oli niin viattomasti sanottu, että luulen uskottavuuteni ja itsetuntoni vaurioituneen korjaamattomaan kuntoon.

korjaavat toimenpiteet: tukka pois, lökäpöksyt jalkaan, teinipemari alle ja karvarallin kiertoon... ei miusta vissiin muuhunkaan enää ole.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 17.02.2007 13:28
Tulin eilen abiristeilyltä. Olin siellä varmaan ainoa korsettiin pukeutunut henkilö. Siinä saikin sitten hieman katseita ja kommentointia osakseen. Osa kommenteista tosin oli positiivisia ja imarteleviakin.
Huvittava tapaus sattui, kun kävelin joidenkin toisten abien ohi, ja huomasin heidän katsovan hieman oudosti. Kun he olivat vähän kauempana, he alkoivat jutella keskenään ja mietin, mahtoivatko he kenties puhua minusta tai vaatetuksestani. Tulin siihen lopputulokseen, että korsetistani he taisivat puhua. Ihmettelivät ilmeisesti, miten vyötärön saa sillä lailla kavennettua ja joku heistä selitti tietäväisenä, kuinka korsetti aiheuttaa sen, että sisäelimet vaihtavat paikkaa. Että näin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.02.2007 13:48
Tää ei nyt kuulu tähän huuteluun, mutta eilen olin menossa bussilla kaupunkiin niin siellä perällä istui muutama semmonen ehkä 6-luokkalainen poika. Mua otti aivoon niiden mesoaminen kun joka toinen sana oli: v...ttu, p...kele ja s...tana, ja ne puhui vielä huutovoimakkuudella. Ne varmaan luuli olevansa tosi kovia. Mä en tiedä olenko liian vanha, kun mä arvostan kaunista kielenkäyttöä ja pidän tollaisia tosi naurettavina ja myötähävettävinä tyyppeinä !
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.02.2007 18:10
Aika harvemmin mulle mitään huudellaan, muutama juttu on jäänyt mieleen..

Tämä nyt ei ollut varsinaista huutelua. Sellainen vanha vapiseva papparainen nojasi kävelykeppiinsä kun menin ohi ja sanoi kohdallani "kaunis hame". Onneksi tajusin edes kiittää, tuli hyvä mieli pitkäksi aikaa.

Viime keväänä joku ihan tavallisennäköinen keski- ikäinen pukumies nosti kohdallani sormensa otsalleen sarviksi ja huusi jotain "METAL!!". Hitto että säikähdin. :S

Tosiaan ei mulle juuri huudella tai sitten en vain huomaa sitä. En juuri huomaa tuijotteluakaan, ellei sitä tehdä alta metrin päästä ja oikein räikeästi. Olen kai yleensä niin ajatuksissani.. Omasta mielestä harvemmin näytän mitenkään erikoiselle edes, niin voihan olla, ettei muutkaan pidä.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2007 18:24

Lainaus: turmatar

Viime keväänä joku ihan tavallisennäköinen keski- ikäinen pukumies nosti kohdallani sormensa otsalleen sarviksi ja huusi jotain "METAL!!". Hitto että säikähdin. :S

HAH. Pelottavaa...

Lainaus: Swanette

Jossain vaiheessa ohi ajoi auto, josta huudettiin jotain käsittämätöntä tyyliin "Riistetyt!"

Mitä lie meinasi... Olen itsekin nyt miettinyt pääni puhki että mitä voisi tarkoittaa, mutten keksi mitään

Niin no tässä jokunen aika sitten olin sonnustautunut kravattiin, kauluspaitaan ja mustiin farkkuihin jotka roikkuivat niin alhaalla kuin laki sallii. Ja tietenkin takki päällä kun ulkona olin. kajaalia oli silmiin upotettu enemmän kuin tarpeeksi ja olin siis menossa siwaan. Siellä avasin takin ja eräs 15-vuotias tyttönen 'yskäisi' siinä kassalla että 'pandatransu'(tai jotain vastaavaa). Olin siinä että mitä v-tä, (panda tuli silmämeikeistä). Pihalla sitten ihan kettuillakseni huusin perään että 'teinikana'(oli jo kauempana) kun näin eläimellisissä merkeissä oltiin. Ärsyttää.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit