Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä ihmiset yleensä tekevät kun..

Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 06.01.2008 20:04
    ..kävelevät teitä vastaan? Tiedän, että tätä on voitu kysyä täällä monta kertaa, mutta kysympä silti.

Itse jos kävelen ihmisiä vastaan he alkavat huudella (mikäli ovat suunnilleen saman ikäisiä kuin minä), vanhat ihmiset tuijottavat paheksuvasti ja jotkut pikkukersat tarrautuvat kylkeen kiinni ja jäävät siihen tuijottamaan. Elikkäs mitä ihmiset tekevät nähdessään TEIDÄT?
    Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 06.01.2008 20:06
    Tuijottavat kuin halpaa makkaraa. Sitten tuollaiset ala-aste ikäiset pojat huutelevat.
    Mutta vanhemmat nais puoliset henkilöt tulevat juttelemaan
    Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
    • Lähetetty: 06.01.2008 20:21
    Ala-aste ikäiset lapset lakkaavat yleensä puhumasta kun pääsen lähietäisyydelle, mutta usein ohitettuani termiitit alkavat hihittää / huudella perään. Nuoret ja vähän vanhemmat (sekä erityisesti lasten seurassa olevat vanhemmat) tuijottavat hienovaraisesti, vanhukset taas tuijottavat suoraan ja väistävät joskus harmillisen liioitellusti. Vastavuoroisesti monet lastenrattaista tapittavat nappulat intoutuvat hymyilemään ja heille minä hymyilenkin aina takaisin (mikä tuntuu vain hermostuttavan entisestään tuoreita äitejä sekä isiä).
    • Lähetetty: 06.01.2008 20:26

Lainaus: HtorakiM

Ala-aste ikäiset lapset lakkaavat yleensä puhumasta kun pääsen lähietäisyydelle, mutta usein ohitettuani termiitit alkavat hihittää / huudella perään.

Juuri tuollein käy minulle.

Vastavuoroisesti monet lastenrattaista tapittavat nappulat intoutuvat hymyilemään ja heille minä hymyilenkin aina takaisin (mikä tuntuu vain hermostuttavan entisestään tuoreita äitejä sekä isiä).

Ja juuri näin. Mikähän siinä on että vanhemmat ei tykkää jos tämännäköinen ihminen hymyilee lapselle.
    Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
    • Lähetetty: 06.01.2008 20:28
    Eikös tää ole aika sama kuin 'huudellaanko teille kadulla' -keskustelu ? Samaahan siellä on puhuttu ? Minun mielestäni ainakin, mutta päättäköön muut.
    Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
    • Lähetetty: 06.01.2008 20:36
    pienet lapset ainakin menee minut nähdessään äitinsä viereen ja suunnilleen osoittavat sormella ja kysyvät että äiti, mikä tuo on
    Vanhukset pelästyy aina tai menee hiljaseks kun luulevat että olen "vaarallinen".
    Jotkut vaan mulkaisee epäilevästi kun kävelevät ohi mutta eipä tuo minua ole koskaan haitannut
    • Lähetetty: 06.01.2008 20:37
    Tuo "Äiti mikä tuo on?" on niin yleistä Yleensä siinä mammat vähän punastuu ja hymyilee minulle
    Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
    • Arvo: Platinagootti+
    • Lähetetty: 06.01.2008 21:19
    Täällä on jo tällainen ketju:
    http://www.gootti.net/keskustelu/4_127_98.html

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
      Järjestä treffit