Gootti.net

Viikonlopun tunnustus

Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.09.2006 09:47
Jäikö jokin tapahtunut asia painamaan mieltä?
Tuliko töpättyä pahemman kerran ja nyt tuntuisi sille että se pitäisi saattaa julki?
Kaipaatko sittenkin vain ymmärrystä?

Ole hyvä, kerro kaikki..
Ja katsotaan sitten soiko Stairway to heaven, vai Highway to Hell.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.09.2006 16:02
Mitään ei tapahtunut kuin ei muinakaan viikonloppuina, sillä olen antisosiaalisuuden ruumiillistuma ja olin taas kotona. Kiinnostavaa, eikö vain.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.09.2006 21:35
Mulla oli hurja viikonloppu: kännättiin kavereitten kaa ja tuli potkastuu poliisia munille. No ei. Olin kotona, mutta syyllistyin tappoon. Nimittäin ajan tappoon. Okei, offiksi meni, mutta annattehan anteeksi?
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.09.2006 00:38
mie ainakin annan mut aika ei varmaan.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.09.2006 14:29
Omalta kohdaltani mätänen hiljaksiin koneen edessä ja odotan jotain.
Varmaankin että jotain järisyttävää tapahtuisi, uusi jääkausi, ihmisten sukupuutton kuolo tms.
;D
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.09.2006 21:08
Tulihan tuota touhuttua jotain pientä, ja jälkeen jäi taas sirpaleita, niin sydämien kuin lasienkin.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.12.2006 08:12
En lähettänyt kaverille joulukorttia (en ole ikinä lähettänyt joulukortteja) ja hän veti siitä herneet. Mua ei vaivaa joulukorttien lähettämättömyys vaan se että joku voi suivaantua siitä ettei saa joulukorttia...?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.12.2006 11:30
Lainaus: lauratar Mua ei vaivaa joulukorttien lähettämättömyys vaan se että joku voi suivaantua siitä ettei saa joulukorttia...?

Onhan niitä kortteja kiva saada
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 28.12.2006 21:43
Lainaus: lauratar Mua ei vaivaa joulukorttien lähettämättömyys vaan se että joku voi suivaantua siitä ettei saa joulukorttia...?

no on kyllä aika outoa jos siitä suuttuu... Itse en lähetä juuri koskaan, tekstaan/ toivotan jouluja netissä , ja niin tekevät ystävänikin mutta jos nyt ei juuri satu muistamaan lähettää viestiä niin ei kai kenenkään maailman siitä pitäisi kaatua, minä olen jopa unohtanut hyvän ystäväni syntymäpäivät, enkä muistanut onnitella, se jo sitten hävettikin, ystäväni tosin ei edes suuttunut.
Kirjoittanut: DaniTheDead (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.12.2006 22:56
Otin pari huurteista ja pari viinilasillistakin, ja aamulla olinkin lääkärissä tikattavana. Lasin sirpaleita jalkapohja täys ja palovamma toisessa jalassa. Se siitä kivasta tulevasta uudestavuodesta laivalla. Taitaa jäädä kotona istumiseksi tämä vuoden vaihde

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit