Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 2)

Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.03.2008 15:42
Masentaa pahasti. Kaikki menee päin p*rsettä!! Käsi paketissa, niksat, tyyppi josta tykkään ihan h*lvitisti onkin näköjään homo, isä sanoo että olis hyvä jos ei nähtäis enää, oon ihan yksin, koulun arvosanat on romahtanu, ärsyttää, väsyttää koko ajan, äiti huutaa mulle koko ajan, pikkuveljet hakkaa mua, ex-bestis alko liikkua mun pahimman vihollisen kanssa, oon romahtanu tupakkaan ja alkoholiin vaika oon vasta 12-vuotias, alan käydä terapiassa, äiti epäilee että mulla on AD/HD jne...

Tuntuu ettei millääm ole enää väliä. Mitä järkee mun on olla hengissä kun kukaa, ei edes välitä?!? Tuntuu siltä että haluan kuolla...

P.s.
Halusin vaan purkaa tunteita joten en kaipaa suurta sääliä!!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 01.03.2008 15:57
miksi ihmeessä miulle käy niin että ihatun aina helposti ja käteen ei jää kuin katkeria kyyneleitä ja läksy jota en opi? voi kun vois oppia olemaan ihastumatta. miä saan aina siipeeni eikä jää mukavia muistoja vaan kipua. olisi vaan helpompi jos olis lobotomia laillinen.

en tiedä miten tässä pitäis olla ettei sattuis.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.03.2008 16:49
Mulla oli mahatauti. Örp.
Miksi ihmeessä mulle aina tulee kaikki taudit?! Olen varmaan kitissyt samaa asiaa aiemminkin, mutta en tajua, että miksi minä.. Tuntuu, että vedän kaikkia bakteereja puoleeni ainakin viiden kilometrin säteeltä. Ärsyttävää.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.03.2008 17:09
Pitää mennä pikkuserkun tupareihin vaikka ei oikein huvittaisi, mutta kun tuli toiselle kaverille luvattua ja yleiset kohteliaisuus säännöt kieltää enää perumisen... ja muuta tuubaa... hihhei.
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Lähetetty: 01.03.2008 17:53
Räkä kun ei oo rahaa covenanttiin.
Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2008 20:20
Nyt vasta huomasin, että käyttämässäni Becel-margariinissahan on liivatetta, ja minä kun olen visusti varonut pistämästä suuhuni mitään kuollutta. Olisihan nyt pitänyt tajuta katsoa ne pakkausselosteet! Surettaa, autuaan hajamielisyyteni takia olen toiminut vastoin periaatteitani. :< Onneksi nyt sentään tiedän, ja toivottavasti tämän myötä olen tarkempi niiden pakkausselosteiden kanssa.

Lisäksi ottaa suuresti myös päähän se, että jää Englannin-matka välistä tänäkin vuonna. Olisin niin kovasti tahtonut päästä Blackpooliin elokuussa, Rebellion-festivaaliin! Samalla olisin kätevästi voinut myös katsastaa Prestonin, johon olisi tarkoitus muuttaa kahden vuoden päästä. Puhumattakaan siitä, että olisin saanut sanoinkuvaamattoman loistavan tilaisuuden tutustua erääseen henkilöön. Helvetin rahapula.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2008 13:41
no huhhuh tuli nukuttuu 12h ja vielläkin kännissä. sitten pitäis viellä autokin hakea jostain päin turkua...
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.03.2008 15:52
miksen voi kuolla! oon impannu,kännään ja kohta varmaan koikeilen vahvempia huumeita,ois kiva jos joku vois vaikka potkia mut henggiltä...
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.03.2008 16:10
miksi ihmeesdsa piti mennä ihastumaan ihmiseen jota en voi saada. ja vaikka sen tiesin että en voisi saada häntä niin silti kyti pieni toivonkipinä joka piti huolen että sattuu ja pitkään. tuntuu kuin olisi rintaan tökitty miljoona puukonreikää mutta silti sydän vaan jatkaa sykkimistä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.03.2008 16:14

Lainaus: Zeitgeist

Nyt vasta huomasin, että käyttämässäni Becel-margariinissahan on liivatetta, ja minä kun olen visusti varonut pistämästä suuhuni mitään kuollutta

Huomautus: käytä Floran Keijua, sitä sinistä, siinä ei ole laktoosia (maitoa) eikä liivatetta tai mitään muutakaan eläinperäistä, eli on täysin vegaaninen.

Jea. Mä olen näemmä tulossa kipeäksi. tai sitten mulla on vain aivan törkeä krapula.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit