Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 2)

Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.01.2008 17:21
Mulla on nyt niin paljon kaikkea et oon jo huomannut miten tää stressi taas nostelee päätään. Tulee vaan entisestään huonompi olo.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.01.2008 18:05

Lainaus: Devilsbride

On niin perkeleen huono olo.

Minullakin. Tosin vasta nyt. Lisäksi huomasin että toinen polveni on ruvella ja synttärilahjaksi saamani sormus ties missä. Eilen oli paljon kivempaa.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.01.2008 18:14
Palaa käpy ahdasmielisiin p@skiaisiin.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.01.2008 18:58
voi kun asiusin jo itekseni. ei tarvitsisi käydä salapäin tupakalla ettei vanhemmat huomaa. ja ei kukaan olisi määräilemässä mitä pitää tehdä ja mitä ei. sais tehdä asiat just siinä järjestyksessä ja siihen tahtiin kun itse haluaa.

päätäkin särkee prrrkele
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.01.2008 19:06
Huomenna taas kouluun ja olen nukkunut ihan liian vähän tänä viikonloppuna. Perjantaina alkava koeviikkokin stressaa...
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.01.2008 20:46
-__- ketuttaa nen prkeleesti, viime viikko koulussa oli jo niin hankalaa kun tämä minun ah niin ihana kaverini on taas vaihteeksi suuttunut mulle, esti minut joka paikass, ei suostu puhuu mulle, joten on aika hankala tehä asialle mitään... Että minä rakastan noita rasittavuuksia.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.01.2008 08:26
Mä en haluan töihin. Tahtoo jäädä nukkumaan.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 21.01.2008 12:33
Ahdistaa ja stressaa taas ihan täysillä
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.01.2008 15:49
Kohta pitää lähteä töihin. Aina ennen työvuoroa, kun istuu vielä kotona, ketuttaa, mut sitten kun vain menee, työpäivä onkin ihan jees ja sitten on tyytyväinen olo kun pääsee pois ja on taas palkkaa ansaittu. Että näin. Nonnih, Irmukkainen, saappaat jalkaan ja kassalle siitä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.01.2008 17:13
En osaa taas yhtään mitään. Hävisin runokaksintaiston ylivoimaisesti (jälleen kerran), en yllättynyt. En vain osaa edes kirjoittaa. Olisi niin mukavaa että olisi edes jotain, missä pärjäisin, mutta jotenkin vain olen aivan ***** kaikessa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit