Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitint, narinat ja vinkunat (osa 2)

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.03.2008 19:11
컴컴컴컴컴컴컴컴컴컴컴컴컴컴컴컴컴컴훀GH

En kehity kirjoittamisessa yht狎n kun saan vain palautetta tasoa "ihan ***** sanakikkailu, tekotaiteellinen". ;(
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.03.2008 23:20
iti laittoi ylasteella tekemni huovan pesukoneeseen eik edes laittanut villapesua. se huopui ja kutistui puoleen. harmittaa kun se oli karstattu ja niin ihanan pehme.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.03.2008 23:43
Olin koko viikonlopun tiss ja huomenna on yhteiskuntaopinkirjoitukset... Miksi en ikin voi valmistautua kirjoituksiin kunnolla ajan kanssa... Ehdin kyll lukea kaikki kirjat kertaalleen mutta se tuskin riitt狎 minun lukemisellani, tuntuu ett useimmiten keskittymiskyky on niin huono ,ett ajatukseni karkaavat ihan johonkin muuhun asiaan, enk muista juuri lukemastani mit狎n.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.03.2008 07:42
Nukuin jotenkin huonosti ja nyt raajat ei toimi miten pitisi, vsytt狎, enk tajua mist狎n mit狎n. Menen koko ajan ihme transsissa ja tasapaino ei pid kunnolla. Outoa...ja rsyttv狎. Varsinkin kun huono olo vaivaa...
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.03.2008 08:41
mulle tuli jlleen kerran kova kuume ja kurkkua kuivaa perkeleesti!!! sitte pits viel tehd joku ikn kirjotelmakin viel...
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.03.2008 11:23
^Joo se ikn kirjoitelman v狎ntminen voi olla muuten aika hyv veto, parempi kuin vaikka kirjoitella pivkirjaa, romaania tai vaikkapa esim. nettiin. Khh!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.03.2008 11:23
Perkeleen tietokonevirus on opetellut lhettm狎n viestej meseni kautta
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.03.2008 16:07

Lainaus: Iiriva

Perkeleen tietokonevirus on opetellut lhettm狎n viestej meseni kautta

Jep, ihmettelinkin miksi sinulta tuli _shkpostilla_ joku ihmeellinen linkki jota en tss nyt mainitse Sama virus lienee levinnyt laajemmallekin, onneksi tajusin asian ennenkuin menin klikkailemaan
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.03.2008 16:37
Meni terveystiedon kirjotukset vh eviden synniks pelkst狎n. Hohhoijaa mut onneks kirjotin ylim狎rsen. Nyt sitte luetaa joka piv psykaa. Ja huomenna koira lopetettavaks.. Onpa mukavaa..
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.03.2008 16:44
Minulla taas yritt狎 kurkku kipeksi ja koulusta olisi taas kuinka monta kirjoitelmaa sun muuta. Musiikinhistoriaan pits esitelm狎 v狎nt狎 ja yksi esitelm pitisi mys ruottiksi tehd ja siin olen aika huono. Musiikinopettajaakaan en voi siet狎 kun se on semmoinen.. Ylirasittava.
Hukun kaikkien koulutiden alle eik minulla ole en狎 oikeen mink狎nmoista motivaatiota jatkaa. Kes saisi jo tulla.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit