Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 2)

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 27.03.2008 14:19
kaikki toivo meni mutta silti ajattelen entäs jos, mitä jos, ehkä jos... jossittelua. en jaksaisi. eilen ei itkusta meinannut tulla loppua. nyt ei enää itketä yhtään mutta sattuu sitäkin enemmän. eikä nukkumisesta meinannut tulla viimeyönä yhtään mitään. oli pakko jäädä kotiin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.03.2008 14:24
Pärse puutuu kun penkki on kova. Voi näitä maallisia murheita.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2008 14:27
Eipä näy minullakaan kuin muutaman nimierkin avatar.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 27.03.2008 14:28
Vatsatauti jaksaa vaan olla päällä kiusaamassa. Ihanaa, kun saa istua vessassa ja oksentaa..
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.03.2008 14:28

Lainaus: Piiskansiima

Eipä näy minullakaan kuin muutaman nimierkin avatar

sepä muuten varmaan näkyykin vaan niiden avatar jotka on valinnut sen foorumin luettelosta.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.03.2008 14:31

Lainaus: darkAngel

sepä muuten varmaan näkyykin vaan niiden avatar jotka on valinnut sen foorumin luettelosta.

Mulla näkyy omalla tietokoneella kaikki, kun siinä on selaimena Mozilla Firefox. Tässä anopin koneella, jossa nyt olen, on Internet Explorer ja ei tosiaan näy kuin nuo foorumin valmisavatarit.Toisaalta tässä ei muutenkaan näy tämä ulkoasu oikein.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 27.03.2008 14:33

Lainaus: darkAngel

Niin näkyy olevan.. yhyy, tahdon oman avan takaisin.
Kirjoittanut: Anna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.03.2008 14:39
Nyyh avatarit on kadonnu >:'O
Oon kamalan ihastunut itteäni kaksi vuotta nuorempaan jätkään, enkä tiiä yhtään mitä tuleman pitää. Jos rupean toivomaan jotain suhdetta pojan kanssa, niin saan varmasti kohta taas pettyä kun olen tulkinnut pojan käyttäytymisen taaaaas väärin. En melkein uskalla edes miettiä koko poikaa kun pelkään kiroavani taas omaa onneani :'(
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.03.2008 14:50
Paita ihan hillossa D:
Kirjoittanut: empty (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.03.2008 15:24
Argh ruotsin vammanaama opettaja on typerä ja se kuvottaa minua niin paljon.
Ja minulla on huomenna ah-ihana-ruotsin koe ja en osaa vaihteeksi taas yhtään mitään ja PUF haluan vain kadota. D:<
Eikä minua edes kiinnosta typerä ruotsi..

Nyt minulla on paljon parempi olo.. :D

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit