Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 2)

Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.04.2008 01:13

Lainaus: darkAngel

en jaksa kaverin äitiä yhtään. se esittää perättömiä väitöksiä ja kieltää miua tapaamasta kaveria ja jopa miettii että ne muuttaa kokonaan pois mikkelistä.

Kuulostaa melko epäoikeudenmukaiselta ja epäkypsältä aikuiselta!:O Etkö mitenkään pystyis juttelemaan sen kanssa rauhassa ko. asiasta? Tosi tyhmää kyllä!:/

En saa poistettuu kuvia profiilista, kun painaa 'poista'-kohdasta niin ei reagoi mitenkään o.O
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.04.2008 01:23

Lainaus: CybellaTraurig

Kuulostaa melko epäoikeudenmukaiselta ja epäkypsältä aikuiselta!:O Etkö mitenkään pystyis juttelemaan sen kanssa rauhassa ko. asiasta? Tosi tyhmää kyllä!:/

no isä lupas kaverin äidille puhua kun kohdalle sattuu. onneksi. ei yhtään huvita "kuunnella" sen tuittuilua. ja en todellakaan halua menettää kaveriani. hän on yks tärkeimmistä ihmisistä mulle.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.04.2008 01:27
Mä olen valvonut kohta kolme tuntia kuunnellen jotain saksalaista nettiradiota, kun sieltä piti tulla muutama kappale Nightwishin Frankfurtin keikalta. En ymmärrä sanaakaan saksaa ja tasan kerran olen kuullut mainittavan "Nightwish" mutta ei tietoakaan kappaleista. Mulla on varmaan joku mennyt vikaan.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.04.2008 14:12
PRKLes kun tää parturilla tarjolla ollu sininen väri on surkea laatusta, katoaa ihan järkyttävällä vauhdilla. Olis pitäny vaan ostaa Manic Panicin väriä taas, mutta ku halus kokeilla onko sen valikoimista mihinkään. Ensimmäinen ja viimenen kerta kun Stargazerilla värjään pääni..
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.04.2008 14:30
Mummoni joutui tänään sairaalasta lepokotiin ja lääkärit olivat kuulema sanoneet, ettei hänellä tule enää olemaan paljoakaan elonpäiviä jäljellä.
Itkettää jo valmiiksi, isoäitini kun on ollut minulle aina erittäin tärkeä ihminen enkä haluaisi joutua luopumaan hänestä.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.04.2008 21:00
Vätystää ja himputin kevätmasennus vaivaa miuta nyt ihan toden teolla, mikään ei jaksa innostaa ja haluisin vain koko ajan nukkua.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.04.2008 21:45
1.Minen saa nukuttua ja märehdin koko ajan asioita ittekseni, koska ei jaksa kiinnostaa puhua kenellekään mistään, koska ei ne toisaalta kenellekään muulle kuulu.
2. Nakertaa ihan kympillä, koska en saa selkoo mistään asioista, kun eräs ihminen ei voi päättää mitä tekee ja ARGH!
----Ärsyttää niin että voisin vakavasti harkita sopulivaellusta -.- --------
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.04.2008 22:16

Lainaus: Azrael

Mummoni joutui tänään sairaalasta lepokotiin ja lääkärit olivat kuulema sanoneet, ettei hänellä tule enää olemaan paljoakaan elonpäiviä jäljellä.
Itkettää jo valmiiksi, isoäitini kun on ollut minulle aina erittäin tärkeä ihminen enkä haluaisi joutua luopumaan hänestä

otan osaa. se on vaikeeta kun joutuu kuulemaan etukäteen että joku läheinen kuolee. koita pärjätä ja olla tukena muillekkin. se on sitä parasta lääkettä.
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2008 23:20
rakas koirani kuoli pari päivää sitten ='(
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.04.2008 23:41
Saakeli kun tällä laudalla yksi molopää ei osaa käyttäytyä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit