Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 2)

Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.04.2008 21:25
NYT MENEE HERMOT!!!!
Mä yritän asentaa Limewireä ja homma tyssäsi siihen, kun en osaa rastittaa noita jaettavia hommeleita oikein. Ja kaverit antaa ristiriitaisia ohjeita ja yks valittaa, jos en osaa ottai jotai h*lvetin shottia ja lähettää sille....argh!
Ja hermot on taas ihan pinnassa.....ei oo kivaa!!!! :S
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.04.2008 21:45
Pää hajoaa.

En halua selittää teille, miksi.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.04.2008 23:32
taas näitä pirun aallonpohjia. pakko saada piakkoin jotain lääkitystä muuten saatan löytyä jostain ojanpohjalta...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.04.2008 07:48
Tuntuu siltä että silmät tippuis kohta päästä... ._. On se niin ihanaa kun ei saa nukuttua..

Noh, 24 päivä saanen itselleni nukahtamista auttavia lääkkeitä.. 'jee'
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 16.04.2008 08:45
Chrystalis: Joskus olo voi tuntua niin väsyneeltä, ettei edes älyä mennä nukkumaan vaan pyörii jossain netissä... Kokeile vaikka survaista tietomasiinasta virtanappulaa kerran ja sitten haahuilla sänkyyn.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 16.04.2008 09:29
kuopassa, entäpäs semmoisessa tilanteessa kun on muutama kuukausi mennyt ihmissuhde-, sekä muidenkin ongelmien johdosta yöunet eikä auta vaikka sammuttaisi naapurinkin tietokoneesta virran ? Ja yksin ei tunnetusti ole kiva nukkua, niin itselläni on puolisen tusinaa pehmoja vierellä.. ._.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.04.2008 16:46
Miten ihmeessä mä onnistun aina sotkemaan kaiken? Perkele, tää on jo oikeasti tosi ärsyttävää, ku aina menee jutut miten sattuun ja sit pahotan jonkun mielen ja plääh. *****. En jaksa enää näitä ihmissuhde-juttuja. Sillon ku menee hyvin miehen kanssa, niin sit ei mee muiden kans ja sit ku menee hyvin muiden kaa, niin sit on varmasti jotain kränää ukon kans.

Terve vaan, mä lähden erakoksi Sevettijärvelle.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.04.2008 21:25
Masentaa. Taas. Vaihteeksi.
Oli mulla 4 energistä päivää....ei ollu mitää huolia..
En tiedä purkautuuko kotona ollut tilanne nyt, vai johtuuko tämä taas vain siitä, että tuntuu että kaikilla muilla on kivempaa kuin mulla.
On taas vihaan-itseäni-vaihe, jossa tunnen itseni mitättömäksi luuseriksi ja harvinaisen säälittäväksi tapaukseksi...
Ehkä tää tästä taas...
V*tuttaa vaan, kun jos puhun mesessä kavereiden kans ja sanon, et mua masentaa, niin siihen ei kommentoida mitenkään ja jos kaveri sanoo, et sitä ********, niin heti sitä lohdutellaan. On taas niin syrjäytynyt ja yksinäinen olo...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.04.2008 11:16
Mulla lähtee järki kaikkien työasioiden kanssa ja niiden järjestelyissä
Raaaah! Miksi kaiken pitää yleensäkin olla niin hankalaa?
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.04.2008 12:07
Löysin huolestuttavan uutisen:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen .asp?id=1520568

Rakastan siilejä ylikaiken ja haluaisin ehkä joskus itsekin hankkia semmoisen lemmikiksi. Uutisessa vain huolestuttaa se, että onko siileistä tulossa muoti-ilmiö, niitä hankitaan lemmikeiksi, koska ne ovat niin in? Mitäs sitten kun se pieni tuhisija ei olekaan enää niin kiva? Afrikkalaiset kääpiösiilit kun elävät noin 4-6 vuotiaiksi. Lemmikkejä ei saisi hankkia, jos ei ole täysin varma pystyykö niistä huolehtimaan. Ärsyttää *murmur*

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit