Gootti.net

Finnish Metal Expo 15-16.2.2008

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.01.2008 15:09
Kukaan sinne tulossa tänä vuonna? Minä ainakin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.01.2008 15:20

Lainaus: FrozenCorpse

Kukaan sinne tulossa tänä vuonna? Minä ainakin.

En tiedä vielä, riippuu paljolti rahatilanteesta
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.01.2008 15:24
Eli tämähän on Kaapelitehtaalla 15-16.2. !
Lisätiedot : www.fme.fi
Kirjoittanut: Rigis (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.01.2008 18:10
Joo siellä taas tänäkin vuonna.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2008 20:59
Ite meinasin mennä, mut esteitä perjantaina niin ja lauantaina traconiin. Ei ehdi
Kirjoittanut: Trnquill (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2008 21:15
Tulossa/menossa olen. Tarkoituksena pyydystää taas jonkinlaista kuvallista materiaalia muistikortille.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.01.2008 21:47
En ole tulossa. Liian kallista eikä kuitenkaan ole mitenkään hirveän hyvä juttu muutenkaan. Pläh. Sitä paitsi tulen sinä perjantaina pois abiristeilyltä, hittojako minä enää minnekään lähden, kun ei ole varaakaan moisiin turhuuksiin.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 27.01.2008 21:53
Enpä ole menossa vaikka se tossa kohtuu lähellä himaa onki. Ei vaan ole juur mitään mielenkiintosta siellä tänävuonna. :f
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.01.2008 21:58
Minäkään en tänä vuonna mene kun ei siellä ole oikein mitään hyvää. Viime vuonna oli paljon paremmat pändit..
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Lähetetty: 29.01.2008 23:11
Mitä ari koivunen tekee metallitapahtumassa?

Lainaus: Tuulentytar

Viime vuonna oli paljon paremmat pändit..

sinä sen sanoit, yhä edelleen hieman ketuttaa kun jäi Kätilöiden keikka väliin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit