Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikirppis PK-seutu

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.05.2008 19:02
No, jos minä nyt sitten kysyn, saisinko vaihdettua vuoroa tulloin 24. pvä.

Eli olkoon 24. pvä sitten?
Kirjoittanut: blackraven (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.05.2008 22:00
kyllä, se se on minun puolestani
  • Lähetetty: 12.05.2008 22:39
Ok, eli yritän saada vuoroa vaihdettua Mutta jos en saa, teidän pitää mennä ilman minua, koska töitä onkin sitten 11-17, eli ei onnistu ennen tai jälkeen.

Pöytiä voi näemmä varata netistä. Peruspöytä on sen 20 €, ja jos saan sen jaettua, toivottavasti tulee voittoa enemmän kuin se 10€
  • Lähetetty: 13.05.2008 15:43
Nonniin! sain 24. lauantain vapaaksi! Eli pöytiä nyt vain netin kautta kaikki varailemaan!
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 13.05.2008 17:06
Jeps, mulla on tosiaan vain tommonen latikollinen tavaraa, että haluisko joku vaikka jakaa pöydän ja paljonko ne suunnilleen maksaa?
  • Lähetetty: 14.05.2008 10:57

Lainaus: HepZusi

Jeps, mulla on tosiaan vain tommonen latikollinen tavaraa, että haluisko joku vaikka jakaa pöydän ja paljonko ne suunnilleen maksaa?

Eikös me jo vähän höntsäilty, että jaettaisiin pöytä? 180x80cm-kokoinen pöytä + vaaterekki maksaa 20€, eli 10€ per naamavärkki.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.05.2008 13:45
Damn mulla on töitä tuolloin, puoli kahdesta puoli kuuteen Tietysti jos aikaisin menisi paikalle ehtisi ehkä ennen töitä.
  • Lähetetty: 14.05.2008 14:32

Lainaus: Aditu

Tietysti jos aikaisin menisi paikalle ehtisi ehkä ennen töitä.

Minä ainakin olin lukevinani, että la myyjien on oltava paikalla klo 8.30, koska ovet avataan muille jo klo 9, ja siinä on se puoli tuntia aikaa laittaa pöytänsä kuosiin. Eli aikaisin on lähtö juu!

Mutta pitää tarkistaa koskeeko se satunnaismyyjiä.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 14.05.2008 16:40

Lainaus: Iiriva

Eikös me jo vähän höntsäilty, että jaettaisiin pöytä?

Joo niinhän me puhuttiinkin, että joo jaetaan vaan.
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.05.2008 09:10
Tänne on tultava, kun melkein vieressä asutaan! Voisin ehkä tuoda jotain myytävääkin...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit