Gootti.net

30.04.2008 Misfits (USA) Nosturissa, Hki - 30th anniverscary tour

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti1500
    • Lähetetty: 25.02.2008 14:33
    Ke 30.4. ovet 21.00, 25€, S/K18
    MISFITS (USA)– 30th Anniverscary Tour
    Advance tickets available wed 27.2.

Uutislehti 100:

"Amerikkalainen horrorpunk-retkue Misfits esiintyy Nosturissa vappuaattona. Keikka on osa Elmun 30-juhlavuoden konserttisarjaa. Myös Misfits on 30-vuotisjuhlakiertueellaan. Liput tulevat myyntiin keskiviikkona Tiketissä ja Lippupalvelussa."

Ei oo goottii, mutta kyseessä on maailman paras bändi. Piste.
    Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
    • Lähetetty: 25.02.2008 15:38
    Voishan tuota harkita. Jerryfits on tullu nähtyä kerran, Provinssissa. Kyllä sitä kuunteli, uudelle matskulle en edelleenkään niin kauheasti lämpene mutta jos muistan oikein niin vanhat kipaleet toimi ihan kohtuu hyvin...
    Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti1500
    • Lähetetty: 25.02.2008 16:45
    2006 kesällä Virossa olivat paljon parempia kuin 1997-98 Suomen keikoilla. Soittivat vain vanhaa matskua. Nykyinen kokoonpano on muutenkin uusio-Misfitsin ylivoimaisesti paras. Jerry-Robo-Dez Cadena on siis kokoonpano.

Vaikka odottelenkin innolla, niin samalla pelkään pahinta.
    Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
    • Lähetetty: 25.02.2008 17:44
    Voi kivi. En tiedä saanko mistään revittyä rahaa lippuun, tekisi kyllä hirveästi mieli Misfitsiä mennä katsomaan...
    Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti++
    • Lähetetty: 15.03.2008 12:06
    Wuhuu, tulee bändi Ouluunkin! 27.4 sunnuntaina Teatrialla tapahtuu.
    ..Oulussa liput vaan maksaa 30 euroo. Mut aivan sama, maanantaina hetimiten Levykauppa Äxästä hakemaan.
    • Lähetetty: 21.03.2008 20:37
    ..noniin, Cata tekee tuplapostauksen ja hehkuttaa, kun sai liput myös Nosturin Misfits-vappuaaton keikalle!!!
    Kirjoittanut: Falling (Jäsen)
    • Lähetetty: 29.04.2008 17:34
    Mä olen ollut tänään ihan raato. astardo2:

Olin eilisellä keikalla ja jäi mieletön fiilis. Tykkäilin ihan kympillä.
    Join liikaa, huusin ja bogosin ja sitten herkistelin.. Piti vähän kyyneltäkin pyyhkästä ja dokata lisää.

Misfits!!

Hauskaa keikkaa niille jotka sinne huomenna pääsevät.
    • Lähetetty: 02.05.2008 01:14

Lainaus: Falling

Join liikaa, huusin ja bogosin ja sitten herkistelin.. Piti vähän kyyneltäkin pyyhkästä ja dokata lisää.

Kiva että oli kivaa, joku puol kymmentä punkkaria jossain vaiheessa pogosi mun päälläni keskiviikon keikalla. Mahtavat mustelmat muistona < 3

Mut hei, keikka oli paaljon parempi kuin mitä odotin! mä ja mun ennakkoluulot. Ja Nosturin tienoilla pyöri aika tiuhaan trokareita ym, lippua sai loppuunmyydylle keikalle aika halvallakin, joku muija X jopa ilmatteeks.
    HepZusikin sai onneks omansa. <:

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit