Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset 2

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.06.2009 00:16
Nyt on sitten petrooli & turkoosi kuiturastat päässä.. pistin vähän vähemmän niitä, että näin kesällä ei tulis kovin kuuma, mutta varmaankin pitää pari rastaa tuohon eteen vielä lisätä ennen lumousta. Ei näytä ihan kaljulta päälaki sitten muuten ovat kivat
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.06.2009 17:10
Minä ajattelin taas pistää ihan musta violetit rastat päähän jossa seassa muutama violetti/musta twist. Joojooo, tiedän että voi olla joidenkin mielestä jo nähty juttu tai liian klisee, mutta minä tykkään yksinkertaisesti siitä väri kombosta Ja myös sinimusta on mieluinen mutta edellellinen pehko oli sen värinen jo
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.06.2009 18:11

Lainaus: Ultimecia

Ja jottei täysin ohviksi menisi, kysynpä vain, millä kaikilla väreillä olette hiuksianne elämänne aikana värjänneet?

Öhöm... jaa... aika paljon olen ainakin värjännyt Schwarzkopf LIVE:n punaisilla sävyillä. Olen pienen ikäni värjännyt tukkaani, olen ehtinyt kokeilla varmaan kaikki punaiset hiusvärit mitä kaupoista löytyy, ainakin markettiväreistä. Mustissa väreissä käytössä oli LIVE:n perus musta, ja joku L'Orealin... Hitto, enhän minä muista.
Pinkki, sininen ja violetti ovat olleet kampaajan väreillä, blondi oli välillä noin vuoden, mutta en kyllä enää muista minkä sarjan väreillä vaalensin (blondasin siis punaisesta takaisin omaan luonnolliseen sävyyn).
Kirjoittanut: rag doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.06.2009 00:26
Apua kaipaillen!

Tässä nyt oon huomannu monilla, noita tekorastoja tai miksi niitä nyt sanotaan, mutta
mietin tässä, että minkälaisiin hiuksiin niitä voi ottaa ja laittaa? Entä mistä saa hoito-ohjeita tai yleensä niitä rastoja.. Kovasti kiinostaisi itseä laitaa, mutta en tiedä voiko, koska itselläni on aika lyhyet hiukset... Kiitos etukäteen vastaajalle!
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.06.2009 09:43

Lainaus: rag doll

Tässä nyt oon huomannu monilla, noita tekorastoja tai miksi niitä nyt sanotaan, mutta
mietin tässä, että minkälaisiin hiuksiin niitä voi ottaa ja laittaa? Entä mistä saa hoito-ohjeita tai yleensä niitä rastoja.. Kovasti kiinostaisi itseä laitaa, mutta en tiedä voiko, koska itselläni on aika lyhyet hiukset... Kiitos etukäteen vastaajalle!

Voi kai niitä rastoja laittaa melkeinpä minkälaisiin hiuksiin tahansa, suorat hiukset on varmaan kaikista parhaimmat. Tosin pituus saa olla väh. 5cm että siihen saa sen rastan punottua
Riippuu millaisia rastoja oot ettimässä, ihan cybershopilta ja dreamhairilta saa sellaisia valmisrastoja, jotka ovat sellaisia ohuita luipakoita. Itse saa sitten tehtyä sellaisia muhkeita paksuja jos osaa Mutta niitä itsetehtyjä saa kyllä tilattua Dredviolet nimisestä paikasta. Riippuu aika paljon siitä mitä olet valmis maksamaan.
Kirjoittanut: Alfanaaras (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2009 21:59
itel vaihtuu tyyli ja väri usein. paljo erillaisia ja eri tavalla kiinnitettäviä pidennyksiä omistan. nyt oon yrittäny kasvattaa lettiä. päältä mustaa ja alta punasta. onneks on nii tumma oma väri ettei tarvii kovin usein värjää juurikasvua nytki taitaa olla jo 3kk. seki vaa sen takia ku ajattelin vetää melkei koko pään taas punaseks ja pitää laittaa värinpoistoo ni kerkee vähä haalistua tää sinimusta pois.
Kirjoittanut: Alfanaaras (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2009 22:02
nii ja käyn nykyää parturi-kampaajaks ni saan tilattua parempia värejä mitä kaupasta ei saa. tulee myös paljo halvemmaks mitä kaupasta ostaa ja hiukset ei kärsi niin paljoo ku on ammattilaisten värit.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.07.2009 22:13
Alfanaaras

Ei tuplapostauksia, kiitos! Vanhaa viestiään voi muokata viestin "muokkaa" nappulasta.

-Moderaattori
Kirjoittanut: Black_Wings (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.07.2009 17:18
mä aion valkaista hiukset täs tiistaina, kotikäsittely se tulee olemaan sanoinpahan tässä muuten vain
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.07.2009 20:24

Lainaus: Black_Wings

mä aion valkaista hiukset täs tiistaina, kotikäsittely se tulee olemaan sanoinpahan tässä muuten vain

Tuhoaa hiusta tuo homma ihan pirusti o.o Varo ettei tukka tipu päästä jos tummaa tukkaa meinaat valkasta

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit