Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kun lähden..

Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.09.2006 11:59
En tiedä onko tällaista aihetta jo olemassa, mutta mieleeni tuli jostain, että onko kukaan miettinyt minkälaiset hautajaiset tahtoisi itselleen, miten ja mihin tahtoisi itsensä haudattavan sitten kun oma aika täällä tulee täyteen?

Voin kai itse aloittaa:
Mä mietin, että tahtoisin, että mut poltettais ja sit tuhkat vois heittää johonkin mereen. Kuulostaako kliseiseltä? Ehkä vähän. Mut jos noin tekis ei tarvitsisi miettiä mistä saadaan taas yhdelle tuhkauksen halunneelle paikka, johon ne tuhkat voi haudata.
Ja musta tuntuu, että stadissa tai lähistöllä ainakin saattaa olla muutama paikka, johon on luvanvaraisesti mahdollisuus laskea vainajan tuhkat. (puhun jonkinlaisesta vesistöstä edelleenkin.)
Hautajaisten ei tarvitsisi olla kovinkaan suuret, kunhan ne pidettäis kaukana poissa kaikenmaailman kirkoista ja papeista.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.09.2006 13:53
Sen verran olen miettinyt, että haluan vain valkoisia kukkia. Kalloja meinaan (siis perussana kalla) ja ehkä ruusuja. Ja jos suinkin mahdollista, haluan sellaisen koristeellisen rautaristin :P. Hautakirjoituksena latinan lause sit tibi terra levis. Joo, pitää kirjoittaa hautatestamentti, että saan tahtoni toteutetuksi.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Devilsbride
  • Lähetetty: 25.09.2006 14:46
Omat hautajaiseni olisivat varmaankin enemmän iloiset, kuin surulliset, mutta tuhkauksen minä haluaisi, arkut ovat liian kalliita. Ja sitten tuhkat jostain alas, jonnekin missä olen aina pitänyt olla. Tottaha arkkukin olisi mukava, ja risti myös, mutta hautapaikkakin maksaa, eli ihmisen kuolemisella on rahallinen hintansa. Ja paljon kukkia muistotilaisuuteen, olen kukkahullu ihminen. Lilja ovat kauniita, tottahan mustaksi värjättyjä kukkia voisi olla. Ja en haluaisi mitään papillista meininkiä, enhän edes kirkkoon kuulu. En halua myöskään jotain virsiä tms. Deathstarsín Termination Bliss soimaan, siinä se.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.09.2006 16:46
Tuhkaus, ehdottomasti. ihan tavallinen hautausmaa kelpaa, enhän mä sit oo enää kellekään valittamassa, mut rautaristi pitää olla ja helvetin koristeellinen sellanen. ruusuja, sekä punasii et valkosii, valkosii vaan siks et se on hautajaiskukkien väri. hmmm... ehk on hyväki vaa et mietin tälläsen valmiiks, ku en tiiä paljon näin nuorella sydänvikasella on elinaikaa. Mutta kuitenkin, uurna vois vaikka hopeaseppä nakutella (tai voisin tehdä sen ite valmiiksi, hopeaseppä on yksi ammattivaihtoehdoista)
ni toi riittäs. Mun puolesta sukulaiset voi vaikka itkee silmät päästään, kuha jälkitilaisuudessa soitetaan jotai kivaa eikä mitään itkuvirsiä. eikä jeesustelua.
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.09.2006 17:02
hahaa! tälläisista aiheista minä tykkään! ensinnäkin minä hukuttaudun, ja testamentissa lukee että polttohautaus. tuhkat sirotellaan omaan puutarhaani ja sen päälle istutetaan omenapuun taimi. jos hyvin käy saan pikkukylässä kaukana täältä noidan maineen ja satojen vuosien jälkeenkin pikkulapset kisailevat kuka uskaltaa mennä koskemaan jo kelottunutta omenapuuta.. koska tarinan mukaan erään noidan tuhkat on haudattu sen alle. muahahahhahaa.
Kirjoittanut: Kurojaki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.09.2006 17:30
Mä haluan ehdottomasti mut haudattavan mun rakkaassa,mustassa autossani,pontiac trans amissa ja tietty messiin mun rakkaat prätkäni.Oisko tyylikästä kun delanneenakin ajelisin raikkaimpieni kanssa tuonpuoleiseen.Ihmiset aina muuteskin kutsuu autoani hauta-autoksi ja prätkiäni muuten vaan helvetillisiksi.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.09.2006 18:43
empä minä tuota ole pahemmin miettinyt, kieh... elämähän täs on viel edessä
tosin tuhkauksen haluisin, sitten ne voisi sirotella tuuleen, siinäpä se.
jossakin muistotilaisuudessa vois soittaa jonkin biisin joka olis lähellä minua
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.09.2006 21:09
itsellä iski ensimmäisenä mieleen että tuhkaus... mitään ristejä en halua, joten ensimmäisenä tuli mieleen että kiveen kaiverrettu kaikki statsit, etc. myös muistokirjoitukseksi(vai mikä ikiin nyt onkaan) latinankielinen lausahdus "estote ultores". kohti kuolemattomuutta, tai jotakin vastaavaa muistaakseni tarkoitti...

virsiä ei niinkään mieli halaja, ja mielessä onkin käynyt että ozzyn Back On Earth vois olla jees... (: näin olen minä poismenoni suunnitellut.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.09.2006 21:40
Tuhkaus, ei muistotilaisuutta, ja samapa tuo minne ne sit sirotellaan tai miten vaan. Toivon vaan että kaikki tiedostaminen tosiaan loppuu Kuolemaan.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 25.09.2006 23:11
Juu meitsi on sopinu jo musat ja kaikki mitä hautajaisis soitetaan, eikä ne todellakaan oo mitään virsiä Ja ehdottomasti tuhkaus, en haluu, et kukaan joutuu hyppään mun haudalla "aina kun on pakko" kuten jouluna tuomassa jonku kynttilän jne... Ja paikka jonne tuhkat ripotellaan on myös sovittu. En halua kenenkään riesaks takkansa päälle jotain rumaa purkkia jossa mun jäänteitä pitäis tuijottaa päivästä toiseen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit