Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

GOOTIN 101 SÄÄNTÖÄ! HAUSKA JUTTU, KÄYKÄÄ LUKEEN

Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.06.2008 22:41
aika hyvää kettuilua koko juttu. Jollain on vissiin ollut hieman tylsää tuota keksiessään.
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2008 10:03

Lainaus: BronzeRain

Äh, minulla kaatuu jo tuohon larppaus kohtaan...

Niin minullakin. Tavallaan, eka larppi on elokuussa ja olen höpöttänyt siitä kaikille jotka eivät pakene tarpeeksi nopeasti.

Näyttää joulukuuselta? Kiva, 8 vuotiaana kun pukeuduin siihen mitä vanhemmat osti olin selvästi gootti, en vain tiennyt sitä :P
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.08.2008 11:56
"Älä hymyile, älä naura" joo sori, ei tule onnistumaan. Tai no pienenä kaveri kertoi mulle ettei gootit saa hymyillä ja tottakai totesin siihen ettei musta sitten tule ikinä goottia
Kirjoittanut: LadyDarkSoul (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2008 13:43
Hah, "aamu" alkoi kerrankin hyvin kun luin tuon. Varsin hupaisa teksti
Kirjoittanut: Awargristiel (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2008 13:52
Näin aamulla ei tuolle jaksanut edes nauraa, kaatui jo ensimmäiseen kohtaan Mfff
Kirjoittanut: GothM (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.10.2008 01:52
AIka hauska mutta moni ei minuun päde

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit