Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeksi katsomasi elokuva 2 !

Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.11.2008 12:39

Lainaus: Funereal Soul

Liikkuva Linna

Jaksaa tässä 25 vuoden iässäkin. Olen katsonut sen viimeisen vuoden aikana jo varmaan viisi kertaa. Aivan ihana! Kuten muutkin Miyazakin maatiot.

Viimeksi katsoin Unelmien sielunmessun.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.11.2008 14:53

Lainaus: Heetteri

Ehkä se olisi pitänyt katsoa silloin 1995. :'D

Jep, meigä sen just sillon kattokin, tai itseasiassa 96, mut enivei! Sen takia siinä onkin tiettyä nostalgiaa. Muistan kun näin sen ekan kerran ja olin pikkuteinityttönä ihan pikkarit pyörällään että kuinka voidaan niin hyvä leffa tehdä ikinä xD
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.11.2008 15:33

Lainaus: Death Angel

Cradle of Fear

Muuten iha ok leffa, muttei niin hyvin tehty kuin oletin.. Parissa kohdassa näkyy kamera, kuvaaja ja jopa mikki tulee pahasti näkyviin yhdessä kohtauskessa.

Se on ihan tarkoituksella tehty huonosti, niin hassulta kuin se kuulostaakin.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.11.2008 17:55
Seksikäs Edward, eli saksikäsi, mutta luen sen aina seksikäs - olkoon sitten niin.
Hakemalla haen sitä joulun tunnelmaa nyt aivan liian etuajassa, että olen sitten aattona ainoa joka murjottaa ja valittaa ettei ole joulutunnelmaa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.11.2008 18:03
Kävimme juuri katsomassa Ben Stillerin komedian nimeltä "Tropic Thunder", mukana mm. Jack Black, R. Downey Jr, Tom Cruise, Nick Nolte ja vaikka kuka. Aivan tolkuttoman hauska!!!1
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 27.11.2008 19:46
Katsoin ukon kanssa Tummien perhosten kodin. Ja jälleen kerran vannoin että en katso sen äijän kanssa elokuvia jotka vaativat hiukkasenkaan keskittymistä tms. Ukko tenttaa kuin pikkulapsi kun ei itse vaivaudu seuraamaan juonta.

edit: Ai niin, itse pidin elokuvasta kovasti, vaikkakin pidin kirjasta enemmän, kuten yleensäkin.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2008 20:15
Nyt tekisi hirveästi mieli katsoa Nightmare before Christmas, mutta kun ehdotin sitä miehelleni, niin tämä totesi, että sen saa katsoa vasta 23. joulukuuta. Damn, pitää odottaa vielä kuukausi
  • Lähetetty: 27.11.2008 20:40
BronzeRain
Minä olen halunnut nähdä tuon tosi pitkään, piti tänään käydä katsomassa, mutta se ei enää leffassa mene. DVD:ltä sitten...Äsken tosin katsoin Beauty&The Beast -leffan pitkästä aikaa. Ah. Huomaan tiettyä samaistumista...
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.11.2008 13:46
Billy Elliot
Yhtäkkinen nostalgiapiikki yllytti katsomaan tämän jälleen kerran. Ja se on yhtä hyvä edelleenkin. Yksi parhaita 2000-luvun elokuvia, ehdottomasti. Koskettava, itken melkein jokaisella kerralla.
  • Lähetetty: 28.11.2008 14:33
Eilen katsoin vielä Pocahontasin, ja nyt katson High School Musical 2:ta. Aivan uskomattoman surkealta vaikuttaa. >_<

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit