Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

DieettiGootit 2008, pääkallobikinikuntoon kesäksi!!!

Kirjoittanut: Routa (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.04.2008 21:05
Elikkä siis..
ALOITUS-VY: 93
TAVOITE-VY:n.80
TAVOITEPAINO: -10kg

Ainakin näin alkuun.
Lisää kasviksia, lisää liikuntaa, vähemmän hiilareita. Makeat pois.
Saa nähdä miten tyttö saa itsensä kuriin
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.04.2008 18:44
Okei, minäkin sitten:
ALOITUS-VY: 75
TAVOITE-VY: 70
TAVOITEPAINO: -7kg

Aina voi toivoa :'D Tänään tuli vedettyä nassuun taas yksi suklaalevy. -___-
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.04.2008 19:25

Lainaus: Routa

Tänään tuli vedettyä nassuun taas yksi suklaalevy. -___-

Välillä saa repsahtaa, älä huoli.
Kirjoittanut: Selene (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 08.04.2008 20:38
Huiii. : D Miulla on helppoa. Mie oon nyt tässä suunnilleen kahessa viikossa laihtunu sellaset.. Vähän alle 5 kg, ja en oo oikeesti tehnynnä yhtään mitään! Karkit tosin on vaan jääny vähän vähemmälle, ku nyttens ei oo rahaa pistää sellasiin. : D Mutta kuitenkin. Hih.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.04.2008 20:41

Lainaus: Selene

. Mie oon nyt tässä suunnilleen kahessa viikossa laihtunu sellaset.. Vähän alle 5 kg,

Toi on mun mielestä aika paljon, noin lyhyessä ajassa. Meikäläinen kaipaisi jotain kannustusta
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.04.2008 20:52

Lainaus: Vulpecula

Välillä saa repsahtaa, älä huoli.

Repsahtaminen on minulle enemmän sääntö kuin poikkeus. :'D Sehän tässä varsin huvittavaa onkin. Viime vuonna laihduttaminen meni siihen, etten syönyt käytännössä mitään. Tällä kertaa pitää yrittää pysyä terveellisessä ja järkevässä laihduttamisessa.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.04.2008 20:57

Lainaus: poison

Meikäläinen kaipaisi jotain kannustusta

Ajattele sitä miten paljon parempi olo sitten on, kun on vähän laihtunut :) Huomasin ite sillon joskus ku laihduin jtn kymmenen kiloa, niin olo oli oikeasti tosi hyvä ^^ Tai sit lupaa itelles jtn mukavaa, mitä teet/saat, kun oot pudottanut tietyn verran kiloja :) Hyvin se lähtee, alku on aina vaan vaikein :|
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 08.04.2008 21:10

Lainaus: raavittu

Ajattele sitä miten paljon parempi olo sitten on, kun on vähän laihtunut

Just tuolla minä itseäni motivoinkin Jaksaisin taas kävellä mäet ylös ilman läkähtymistä.
No, mulla on just putkiremontti, ja joutuu monta kertaa päivässä ramppaan portaat kun menee kellariin vessaan. Siinä saa hyvää treeniä
Kirjoittanut: Heiaken (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.04.2008 21:30

Lainaus: Selene

Huiii. : D Miulla on helppoa. Mie oon nyt tässä suunnilleen kahessa viikossa laihtunu sellaset.. Vähän alle 5 kg, ja en oo oikeesti tehnynnä yhtään mitään! Karkit tosin on vaan jääny vähän vähemmälle, ku nyttens ei oo rahaa pistää sellasiin. : D Mutta kuitenkin. Hih.

Mulla kesti melkein kaksi vuotta laihtua 5,5 kiloa, että näin täällä :P
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.04.2008 23:42
en voi varmaksi mennä sanomaan mutta jo ennen kun tää ketju alotettiin niin oon tainnu ainakin vähän laihtua. ja ketjun myötä vähän lisää että hyötyä on ainakin toistaiseksi ollut.nyt kun saisi pudotettua oikeen kunnolla niin ai että. ja kun repsahduksia ei kovin paljoa tulisi.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit