Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ropecon 2008

Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.08.2008 19:30
neljä päivää ropeconiin :O
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 06.08.2008 09:23
No niin, eli perjantaina miittaillaan kivirinkiläisen luona kello 18:00, jollei muuta ohjelmaa tule kellänsäkään päälle.
Kirjoittanut: Sir J the Ambivalent (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.08.2008 15:43
Kaikki sitten lauantaina 19.30 1-saliin katsomaan gaalan larppimusikaalia, jossa Heetteri ja allekirjoittanut heiluvat lavalla. Luvassa megalomaaninen parodiaspektaakkeli joka syöpyy katsojien mieliin ikiajoiksi erinomaisuudellaan!

Perjantain miittiin en pääse kun tulen coniin vasta lauantaina.
Kirjoittanut: BansheeLass (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2008 16:48
Voi, olis ollut hauskaa käydä sielläkin. Animeconissa (tai pitäisi varmaan sanoa Finncon/Animeconissa, kun kumpikin puoli vetää mua sinne) olen ollut pariin otteeseen, mutta Ropecon on vielä näkemättä. En kyllä varmaan kehtaisi osallistua mihinkään larppaamiseen ja sellaisiin, mutta eikös sielläkin ole hyvät myyntipöydät? Finn-Animeconistakin tarttui mukaan ihana Lovecraft-harvinaisuus. :D
  • Lähetetty: 11.08.2008 10:05
No niin, Conit on Coneiltu ja tuli törmättyä ainakin Vohveli-Morningstariin ja Draculiin Ja tietysti hengailtua myös Gaala-musikaalissa mukana olleen Sir J:n kanssa. Gaala meni erinomaisesti, odottelen innolla siitä räpsittyjä kuvia.

Vain kerran vuodessa Ropecon ON ON!
Kirjoittanut: Sir J the Ambivalent (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2008 21:05
Hahaa, kylläpä oli mahtava fiilis koko viikonlopun! Musikaaliesitys meni loistavasti, vaikka kenraaliharkat meni aivan päin seiniä. Se fiilis kun pompittiin lavalla loppubiisin aikana ja yleisö oli ihan pähkinöinä...priceless! Esityksen jälkeen örkkimaskeissa kulkiessani tuntemattomat tuli kättelemään, pyytelemään nimmareita ja kuvia. Halusipa joku prokuvaajakin ottaa meistä kunnon posetus-kuvat ulkona. My 15 minutes of fame!

Tässä pätkä musikaalista featuring Heetteri alistettavana haltianeitona ja Sir J örkkiköörin johtajana vasemmalla!
http://www.youtube.com/watch?v=bmFCa-dl9ag

Ja kuvia:
http://www.flickr.com/photos/markosaari/sets/72157 606657517839/ (c) marko saari

Ja Heetteri oli loliasuissaan kyllä niin adorable että sen täytyi olla jo laitonta!
  • Lähetetty: 11.08.2008 21:07

Lainaus: Sir J the Ambivalent

Ja Heetteri oli loliasuissaan kyllä niin adorable että sen täytyi olla jo laitonta!

AARGH! Älä nyt :'D Tuon videon otti käsittääkseni meidän oma Morningstar_-Vohvelimme.
Kirjoittanut: Mika-Mariel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Mika-Mariel
  • Lähetetty: 27.08.2008 13:55
No juu. Anteeks... Conissa olin, mutta en päässy miittiin. Olin kiinni.

Nooh. Anygays. Hengailin siskojeni kanssa, eli jos joku näki pitkähiuksiset "kolmoset" futuristisissa asuissa, niin siinä mentiin minä ja klaani
Olin "terroristisotilas". Ei niin, et olisin yrittäny näyttää miltään, mutta tollasen nimen sain. Camohousut, musta paita, musta satiiniviitta, hattu ja musta huivi päässä niin ettei kasvoista näy ku silmät. Semmoisessa asussa meikäläinen. Pikkusiskolla maastokuviota myös. Pallohame, paita, musta korsetti ja ohut viitta. Isosisko punaisessa viitassa ja mustassa kokopitkässä mekossa, jossa oli pinkkejä kuvioita.

Olin tanssiharjotuksissa melkeen täysipäiväsesti. Opettelin melkeenpä kaikki tanssit niin että tanssiaisissa sai nauttia kunnolla Lisäks sain jopa myytyä piirustuksiani.
Niinpäniin. Tanssiaisissa olin pukeutuneena miespuoliseksi aatelisvampyyriksi. Jotain tyyliin mustat polvihousut, valkoiset polvisukat, valkoiset silkkihanskat, hattu, viitta, valkoinen röyhelöpaita, musta liivi ja jakku. Sellaista... Ketään varmaan pahemmin kiinnosta mun vaatteet xD Sori.

Gaala oli mahtava! En osannu odottaa, että siitä noin hyvä tulis. Ja ei elämä, se musikaali oli loistava! Lahjakkaita laulajia Bändi soitti hienosti! Taitava basisti...
Ja örkit oli niin parhaita! *reps*

Lainaus: Heetteri

minut on helppo tunnistaa punaisista hiuksista ja sinisestä ihosta

Se olit sä? Niin minkälaiset vaatteet sulla oli?
  • Lähetetty: 27.08.2008 14:08

Lainaus: Mika-Mariel

Se olit sä? Minkälaiset vaatteet sulla oli?

http://www.irc-galleria.net/Heetteri <- Tuollaiset. :3
Kirjoittanut: Mika-Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.08.2008 14:15
No hjuu. Ihana puku! Tota ihailtiin porukalla. Mahtava

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit