Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä tatuointiliikettä suosittelisitte?

Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2008 20:55
Tampereelta...
Kun oon tässä siis aikeissa ottaa tatuoinnin, ja haluisin nyt tietää että mikähän liike siellä olisi hyvä?
Ja mikä on tatuointien ikäraja ?

Mode muokkasi otsikon kuntoon.

Ja kyllä kannattaa suositella ihan ympäri Suomenmaata sijaitsevia liikkehiä, on niitä kiinnostuneita muuallakin kuin Tambereeella.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.03.2008 21:09
Ihan hyvä aihe. Mutta suositteluja voisi tulla muualtakin kuin Treen alueelta niin tähän aiheeseen tulisi vähän yleisempääkin mielenkiintoa, eli ketjun jutuista olisi hyötyä muuallakin asuville. Ja siksikin että monet ovat valmiita matkustelemaan tatskojensa takia.
Ikäraja on 18 vuotta, huoltajan suostumuksella voi saada nuorempikin.
  • Lähetetty: 29.03.2008 21:11
Noh, niin, mutta kun asun lähinnä tamperetta ja kun äitini ei ole kovin innostunut ajamisesta niin suotavaa olisi tuolta tampereen alueelta..
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2008 21:35
Vaasan Valhalla Tattoo on hyvä. Tatuoija ja lävistäjä osaa asiansa (koulutustakin löytyy). Tässä linkkiä URL
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 31.03.2008 17:54
Minäkin haluaisin suosituksia Helsinkiläisistä liikkeistä, koska isosiskoni lupautuvat maksamaan ensimmäisen tatuointini, kerran täytin 19. Synttäreistäni on vasta pari viikkoa ja he koko ajan kyselevät, olenko jo varannut ajan D:
Kirjoittanut: delicatez (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.03.2008 18:40
Tampereella on Putka ja hyväksi kehuttu.
He eivät tee tatuointeja alle 18-vuotialle vaikka olisi vanhempi mukana.
  • Lähetetty: 31.03.2008 19:00

Lainaus: delicatez

Tampereella on Putka ja hyväksi kehuttu.
He eivät tee tatuointeja alle 18-vuotialle vaikka olisi vanhempi mukana.

Tekee ne 16vuotiaille vanhempi mukana. juuri tänään kysyin.
Kirjoittanut: delicatez (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2008 19:03
Tatskan ottamista kannattaa kyllä mun mielestä miettiä siihen 18 ikävuoteens saakka, koska se on ikuista minkä siihen ihoonsa sitten laittaa.
Mutta sehän on jokaisen oma asia mitä nahkalleen tekee.
Itse otin ensinmäisen vasta 20-vuotiaana.
Miksi näin? En halunnu summan mutikassa ottaa mitään kuvaa mikä on hetkellisesti hieno ja parin vuoden päästä rupeaa ärsyttään..
Että näin
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2008 19:20
Minä olen nyt ottamassa ekaa tatskaani ja täytän ensi kuussa 23v.
Laitan todennäköisesti juuri sen kuvan mitä vähän suunnittelin jo yläasteella laittavani

Kuopiossa on Tino's Tattoo, siitä en ole vielä kuullut mitään pahaa. Itse olen tosin menossa Spellbound Tattooseen, kai
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2008 19:52
Sitten kun on rahaa ja ideakin vähän enemmän kasassa menen ottamaan tatskani Helsinkiläiseen Tatuataan. Näyttää kuvat aika hienoilta, ja tyyli (sekä artistin oma innostus!) on lähellä valitsemaani aihepiiriä eli japanilaistyylisiä tatuointeja.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!