Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Eräiden Tiettyjen Henkilöiden käyttäytyminen netissä

Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.05.2008 10:53

Lainaus: Illumium

Hienovaraisempi maanvaivoja ovat piilovittuilijat,

Tunnustan kuuluvani tuohon sakkiin. Ei sitä aina edes itse tajua, että mitä sitä suustaan on tullut päästettyä. Piilovittuilun taidon kehitin itsepuolustukseksi jo ala-asteella, mutta on taitanut silloin tällöin käydä niin, että on mopo karannut käsistä. Mutta toisaalta se on minun tapani kommunikoida ja jos siitä on joku ottanut nokkiinsa, niin sille en mitään voi.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 31.05.2008 10:59
Mutta vielä rasittavampia ovat ihmiset jotka julistavat "Jumalan Sanaa", hyökkäävät kimppuun täysin naurettavin argumentein, ja kun heiltä pyytää jonkinlaisia perusteluita tai ryhtyy vasta-argumentointiin, he laittavat ignoreen.

Toooooosi kypsää, eläkööt vaan siinä kuplassaan. :'D
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.06.2008 01:59
Jättäkää huomioimatta trollit/provosoijat, hakevat nautintoa pilkkaamalle ja ärsyttämällä muita... Yksinkertaisesti kannattaa vain olla hiljaa ja tajuta että tarkoituksena ei ole päästä väittelemään vaan provosoimaan ja ************. Jättäkää siis huomioimatta, taikka trollatkaa takaisin...
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.06.2008 18:32

Lainaus: Unholysacrament

Kavereille mesessä jutellessa taidan kyllä syyllistyä aina silloin tällöin piilovittuiluun, ihan itse sitä tajuamattanikin jopa

Ööö? Minä syylistyn siihen ihan kasvotustenkin.. Tosin ei se ole niin kovin piilossa..
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 09.06.2008 18:37

Lainaus: SirMarylee

Lainaus: Unholysacrament Kavereille mesessä jutellessa taidan kyllä syyllistyä aina silloin tällöin piilovittuiluun, ihan itse sitä tajuamattanikin jopa

Ööö? Minä syylistyn siihen ihan kasvotustenkin.. Tosin ei se ole niin kovin piilossa..

Meilläpäin kavereille v***uilu/piilov***uilu on enemmän sääntö kuin poikkeus. Sillä osoitetaan läheisyyttä että pystyy kettuilemaan ja ottamaan kettuilun vastaan kaikessa ystävyydessä.
On eri lystikästä kun muualta suomesta tulee väkeä tänne ja he kuuntelevat sivusta meidän keskustelujamme. Ovat suorastaan järkyttyneitä joskus.

Anteeksi, tämä nyt on vähän aiheen vierestä. Itse asiassa, lähes kaikki mitä nykyisin postaan on pitkälti off topic.

edit: Rumia sanoja, sensuurimörkö iski. -_-'
Kirjoittanut: Cyberi0n (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2008 19:56
Itse täällä melko vähän käyneenä, en ole vielä oikein päässyt sisään tähän "yhteisöön".
Rekisteröidyin kyllä aikalailla foorumin alkuaikoina, mutta on ollut niin paljon muuta ettei ole oikein täällä ehtinyt pyöriä. : P
Mutta asiaan!
Itse en nyt tiedä ketä nämä tämän foorumin "kiusaajat" ovat,
mutta eihän kaikkien kanssa voi tulla millään toimeen. Itse olen ollut koulukiusattu ala-asteesta asti ja jouduin vaihtamaan kouluakin sen vuoksi, ei se kiusaaminen silti loppunut eikä siihen kukaan puuttunutkaan.
Se loppui vasta, kun aloin itse sanomaan vastaan kiusaajille, eivät ne sitten enää jatkaneet kun huomasivat etten ota itseeni.
Vieläkin jos joku kaupungilla tai jossain nälvii tai kiusaa, niin näpäytän aina niin ovelasti yleensä takaisin että menee pesusieni kurkkuun huutelijalla/kiusaajalla.
Onhan tuo kiusaaminen ikävää, sitä on koulussa/työpaikoilla/aikalailla kaikkialla, eikä siitä pääse oikein eroon.
Yleensä näillä pahimmilla kiusaajilla on omia henk.koht ongelmia tai sitten joku muu syy.
Itse ainakin ajattelen näin, että jos joku ei pidä minusta, tai haluaa ihan välttämättä tuhlata aikaansa kiusaamiseeni/nälvimiseeni, niin se on enemmänkin hänen ongelmansa. Koska minulle se on yksi ja hailea jos joku ei minusta pidä, ei sitä millään voi kaikkia miellyttää.
: P
Ja oman mielipiteensä saa sanoa ja kritiikkiä pitää myös osata ottaa vastaan, ei kaikki ole niin yksoikoista. Ja olisihan se aika helvetin tylsää, jos kaikilla olisi sama mielipide, samat ajatukset ja vaatteet ja nje. : P Tosin silloin ei varmaan olisi sotia. : DD

Sellainen se taivaskin varmaan on, kaikki ovat samaa mieltä, kaikilla on samanlaiset valkoiset toogat, ja kaikki rakastavat jeesusta!
Joo en tiedä mistä tuo edellinen lause tuli. : DD
Kirjoittanut: Fear of Cabbage (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2008 21:17
Tässä itekkin pyörin vähän liian monilla foorumeilla. En tosin kiusaa... Älkää olko huolissanne
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.03.2009 09:59
Yhdyn monien mielipiteeseen eli mukavia ihmisiä täällä on tuntunut olevan. Itse olen nettipelien takia kasvattanut aikamoisen nahan vidduilua vastaan, mutta hävettää myöntää, että koirat.comin foorumeilta saivat mulkvistit munt savustettua pois. En vain jaksanut sitä sonnan määrää mitä siellä ihmiset suolsivat suustaan. Uskallan väittää, että goottien joukosta ei löydy samanlaisia elitistejä kuin koiraharrastajien joukosta! Haha onneksi!

Sitten itse asiaan. Itse en hirveän helposti loukkaanu netissä. WoWi, CODia ja TF2 pelatessa törmää niin kamaliin ihmisiin, että tavalliset nettifoorumit ovat aika mietoa kamaa. Jos joku sanoo jotain loukkaavaa niin sen voi aina jättää omaan arvoonsa. Miksi ottaisin itseeni jonkun tuntemattoman mielipiteen takia? Mitä väliä sillä on jos Erkki 49v pitää minua rumana - en ole menossa hänen kanssaan jyystämään latoon ainakaan lähiaikoina.

Piilovittuilusta vielä sen verran, että mitä mieltä olette sellaisesta oikeasti ilkeästä piilovittuilusta. Eli sellaisesta, että toinen haluaa pahoittaa mielesi, mutta ei halua jäädä siitä todistettavasti kiinni. Tyyliin "Munsta tytöt jotka käyttää silmälaseja on rumia" ja sitten seisot siinä vieressä rillit päässä. Tuo on aika huono esimerkki, mutta varmasti tajuatte mitä tarkoitan.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.03.2009 13:25

Lainaus: momo

Piilovittuilusta vielä sen verran, että mitä mieltä olette sellaisesta oikeasti ilkeästä piilovittuilusta. Eli sellaisesta, että toinen haluaa pahoittaa mielesi, mutta ei halua jäädä siitä todistettavasti kiinni.

Tämmöistä harrastavat irl ihan tietyn ikäiset lapset, etenkin tytöt. Kun netissä törmää samanlaiseen käytökseen, niin tulee väkisinkin mieleen, että on jämähdetty johonkin esipuberteetin aikaiseen kehitysvaiheeseen suhteessa muihin ihmisiin. Se on yksinkertaisesti säälittävää, eivätkä nämä tyypit edes itse tajua käyttäytyvänsä aivan naurettavasti. Niin netissä, kuin muussakin vuorovaikutuksessa on aina paljon haasteellisempaa olla ystävällinen ja kohtelias toisille, kuin ********* tuntemattomille kriittisyyteen verhoutuen.
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Sanctus Sanctorum
  • Lähetetty: 13.03.2009 23:51
Piilovittuilijalta voi kysyä muuten suoraan kettuileeko hän. Jos hän erehtyy myöntämään (ja vaikkei niin tekisikään) niin siinäpä oiva syy pistää läski tummumaan. Tuollaiset pahanmielen aiheuttajat pitää laittaa mielestäni heti kuriin ja niin että tuntuu. Ehkä minulla on liian ankarat metodit, mutta ne toimivat konkreettisesti, yleensä paremmin kuin sanan säilä.
Tämä siis in real life... muuten joutuu ottamaan selvää missä kyseinen piilosta kettuilija asustelee, eikä se aina onnistu.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit