Gootti.net

Ruisrock 4.-6.7. 2008

Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.04.2008 14:54
Kun on provinssikin, niin otetaanhan tämä myös... Uskoisin, että tuolta löytyisi muutamia tämänkin foorumin ihmisiä kiinnostavia artisteja. Kuten vaikka The Cult, Ministry, Flogging Molly, The Ark, Nightwish... esiintyjälista kokonaisuudessaan täällä.

Onko tätä kenelläkään kesän kalenterissa?

Ja tahtoisin myös tietää paikalla joskus olleilta, että onko tuon festivaalin järjestelyt niin hanurista kun mulle on kerrottu? En matkusta 7 tuntia vain toteamaan että järjestelyt pissii.
Kirjoittanut: Trnquill (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Trnquill
  • Lähetetty: 09.04.2008 15:37

Lainaus: Melia

Ja tahtoisin myös tietää paikalla joskus olleilta, että onko tuon festivaalin järjestelyt niin hanurista kun mulle on kerrottu?

Riippuu paljon itse kunkin hermoista, aikataulusta ja humalatilan syvyydestä, kuin hanurimaiseksi järjestelyt kokee. Ihmisiä on todella paljon pienellä alueella, kulkureitit ruuhkautuvat ja kävelymatka festivaalialueelle on todella pitkä. Mutta jos on liikkeellä ajoissa ja joustavasti rennolla mielellä, ei pinnan luulisi kiristyvän liikaa.

Yhtenä vuotena poispäin kävellessä kävelyreitti oli niin tukossa, että päätimme istahtaa hetkeksi alas ja katsella ohi lipuvaa massaa. Tunti siinä vierähti, kunnes ruuhka laantui. Saimme kävellä aivan rauhassa vailla minkäänlaista ahtaudentuntua koko matkan. Muutamat tutut kertoivat tulleensa samalla matkalla runnotuiksi ja työnnetyiksi märkään ojaan - silloin tuntia meitä aiemmin, siinä pahimmassa ruuhkassa.

Ja niin, yritän tuonne päästä fotoilemaan ja menenkin, jos vain organisaatio on minulle suopea.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.04.2008 17:15
En oo käynyt vuosiin Ruisrockissa, mutta ei ne silloin ainakaan järjestelyt niin hanurista olleet.
Siellä on pari ikävää puolta: 1. se on merenrannassa, joten jos tuulee tai sataa, niin on tosi ankeeta.
2. leirintäalueelta on pitkä matka festarialueelle, tosin ainakin silloin siinä meni jotain busseja.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.04.2008 17:15
Mä lähtisin katsomaan Nightwishia, jos vaan olisi rahaa.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.04.2008 09:31
Aika tyyris reissu olisi, vaikka ihan leirintäalueen tuntumassa pystyisinkin asumaan
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.04.2008 10:31
Oon käynyt kolmena kesänä Ruisrockissa, ja järjestelyt kusi koko ajan loppua kohti vain pahemmin. Viimeisellä reissulla jouduttiin ukkoni kanssa joka päivä tappelemaan porteilla järkkärien kanssa että ollaanko me jo käyty sinä päivänä alueella, koska perjantaina järkkäri repi lippumme väärin. Lisäksi jouduttiin jonottamaan porteilla auringonpaahteessa lähes tunnin silloin samaisella reissulla. Toisella reissulla taas järjestelyt vuoti vain paikoitellen. Tunti että siellä oli liian vähän järkkäreitä paikalla, ihmisiä pääsi loikkimaan välillä aika paljonkin aitojen yli. Ensimmäisellä kerralla reissu oli kyllä onnistunut.

Tykkään kyllä Ruisrockista, mutta se on nyt hinnoiteltu ihan yli minun varojeni. 100€ + festarialueen naurettavan kalliit ruuat ei käy minun kukkarolleni.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.04.2008 20:52
Olisi tarkoituksena mennä lauantaina ja sunnuntaina. Asun Turussa, joten ei tarvi maksaa muuta kuin liput.

Olen ollut vain kerran aiemmin Ruisrockissa ja silloin meni hermot. En hirveästi ole festari-ihminen, mutta tänä vuonna on sellaiset esiintyjät, että pakko uskaltautua paikalle.
Kirjoittanut: Safrie (Nimetön)
  • • Muokkasi: Safrie
  • Lähetetty: 11.04.2008 09:40
Ruisrockin maine on tosiaan kehno. Joka vuosi sinne kuitenkin menijöitä riittää. Omista kokemuksista sanon, että harmittelen ainoastaan pitkää välimatkaa bussikuljetuksen päätepisteestä festivaalialueelle. En muista tarkalleen kuinka pitkästä matkasta on kyse, mutta ainakin/noin puoli tuntia siinä vierähtää. Ruissiin lähdetään sillä asenteella, että kunnon kengät ja hermot mukaan. Saa varata aikaa myös jonottamiseen.

Muutenhan Turku on mitä kaunein kaupunki ja itse ei siellä muuten tulisi paljonkaan visiteerattua. Merenrannan läheisyys festarialueella on ehdoton plussa ja itse tykkäilen siitä kovasti.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.04.2008 12:28
Muistaakseni leirintäalueelta (joka on messukeskuksen ympäristössä) on noin 20 minuutin matka keskustaan bussilla, josta lähtee festaribussi taas ruissaloon, joka kestää toiset 20minuuttia.. En muista meneekö leirintäalueelta suoraa bussia ruissaloon koska olisi nopein tapa mennä niin
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 11.04.2008 12:44

Lainaus: Jasmine

Muistaakseni leirintäalueelta (joka on messukeskuksen ympäristössä)

Mut eikös ainakin aikaisemmin se leirintäalue ollut siellä Ruissalossa ?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit