Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Konemetsä 11.-13.7. 2008

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.04.2008 10:37
Konemetsa.net

Onkos ketään muita lähdössä, kuin mahdollisesti Dragula ja minä?
Suoraan sanoen minua samalla myös pelottaa, sillä olen aina vältellyt festareita, joilla nukutaan teltoissa ja ihmiset riehuvat ympäriinsä 24/3, mutta kerta se on nyt ensimmäinenkin!

Konemetsän omien sivujen mukaan monet järjestelyt kyllä kuullostavat hyvilta, mutta sen näkee vasta sitten, toimivatko ne vai eivät, sillä ihmiset ovat riehaantuessaan arvaamattomia.

Mutta, muita kiinnostuneita kolmesta päivästä konemusiikkia metsän keskellä?
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Aditu
  • Lähetetty: 10.04.2008 12:43
Minä! Mehän tästä puhuttiin jo aiemmin Iiriva, et olis kivaa lähteä

Muoks.

Liputhan kustantaa:
Early Bird: 37€ (until 30th April) + booking fee
Late Bird: 43€ (1st May - 11th July) +booking fee
Gate Price 50€
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.04.2008 13:48

Lainaus: Aditu

Minä! Mehän tästä puhuttiin jo aiemmin Iiriva, et olis kivaa lähteä

Olishan tuo houkuttelevaa, mut jos siellä joutuu jossain teltassa yöpymään, niin ei oikein nappaa
Kirjoittanut: Che (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.04.2008 15:14
riippuu vähän taloudellisesta tilanteesta ja työvuoroista
kiinostus oisi kovakin mutta se nyt ei ikävä kyllä tässä tilanteessa auta jos ei nuo kaksi edellä mainittua asiaa anna myötä
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.04.2008 15:36
Minäminäminä todellakin! Kamujen kanssa ollaan jo kuukausia hehkutettu.
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.04.2008 15:52
Todennäköisesti siellä.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 10.04.2008 17:17
Mä oon kerran ollut, oliko v 2003 ja se oli kyllä sellasta säheltämistä ja sekoilua että olin ihan nuutunut viikon reissun jälkeen..
Kirjoittanut: RageOfFire (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.04.2008 18:27
No kaverini on sitä järjestämässä.
Sinne vaan. Ei ole pahemmin ollut mitään rähinöitä, tosin huumeratsioita sitäkin enemmän
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.04.2008 22:37

Lainaus: RageOfFire

huumeratsioita sitäkin enemmän

Minusta se on pelkästään hyvä asia!
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 11.04.2008 00:00
Heh valitettavasti en tänä vuonna pääse. Viime kesänä olin ja oli ihan pirun mukavaa! Ei siellä tullut tosin nukuttua kuin viitisen tuntia. Siellä me kaverin kanssa seikkailtiin metsissä juttelemassa puille ja löydettiin sieltä keidaskin, mihin sitten upotettiin käpyjä. Lisäks, kun tulin konemetsästä Hesaan oli tarkotus mennä kotiin Lauttasaareen kaupan kautta, mutta seuraava asia mitä älysin oli kummasteleva ratikkakuski, joka herätti mut Ruskeasuolla päättärillä ratikasta, että "Onkos kaikki ok?" ja mulla oli kauppakassi täynnä donitseja.

Lainaus: RageOfFire

huumeratsioita sitäkin enemmän

Viimevuonna siellä oli lähes kaikki koiruudet noita perus poliisikoiria, jotka ei älyä mitään vaikka polttelis niiden edessä, mutta kyllä ne polliisit silti suuttuu aineiden käytöstä ja tietyissä tilanteissa vie ne pois, jos näkevät. Lähinnähän ne on siellä pitämässä järjestystä yllä. Ei sinne tultaesa ees tarkistettu mitään taskuja, kunhan joku koira vähän katteli siinä, kun tuli bussista ulos ja that's it.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit