Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivän ensimmäinen ajatus

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 17.04.2008 07:31
Miten vitussa heräsin tunnin liian aikasin? Noh, meninpä takasin saman tien miettimättä kummemmin pidempään.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.04.2008 07:54
Ei näin, ei näin, ei se saa vielä soida.... (herätyskello)
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.04.2008 08:13
"Ääähhhh..." Lienee melko hyvin se ajatus mikä ensimmäisenä nousee mieleen. Sitten hyppään reippaana tyttönä sängystä suoraan; painamatta torkkunappia tai kulkematta lähtöruudun kautta.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2008 08:57
"Ai stna..."

Niskani on heittäytynyt hankalaksi, ja se kipeytyy aina öisin.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: raavittu
  • Lähetetty: 17.04.2008 09:09
"Wtf, paljon kello on, missä mä oon, mitähän vattua." Oon aina niin tokkurassa, etten tajua oikeastaan mistään mitään. Ja mä saan herätä joka aamu ilman herätyskelloa
Kirjoittanut: Suicide Commando (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.04.2008 09:24
mulle tulee melkein aina sama ajatus ja se on et mul on kauhee nälkä ja sit pitää vaan tokkuras ryömii väsää ruokaa
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.04.2008 13:15
Taisi olla ensimmäinen ajatus tänään että: "Miten on mahdollista että ei väsytä yhtään? Paljonko kello on?"
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.04.2008 13:18
illalla innostuin yhden aikoihin siivoamaan vaatekaappia ja nukkumaan pääsin vasta kahden maissa joten ensimmäinen ajatus tänäaamuna oli "ei helvetissä kello voi mitenkään olla vielä puol kuus"
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.04.2008 13:28
viikonloppusin ja lomalla on yleensä "Karmee kusihätä/nälkä!" (tai molemmat)
arkisin on vaa "Argh! Ei vielä!"
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.04.2008 14:30

Lainaus: Piiskansiima

"Ai stna..."

Niskani on heittäytynyt hankalaksi, ja se kipeytyy aina öisin.

Sun tarttis hankkia joku joka hierois sun niskojas aina vähän väliä :P

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit