Gootti.net

Päivän ensimmäinen ajatus

Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.08.2008 17:48
Voi ei, voi ei ei ei. Enää muutama päivä aikaa oleskella kaikkin rakkaimpien olentojen kanssa ennenkuin muutan pois. o.o

Kurkkua oikeasti kuristaa ja alkaa itkettämään kun miettii mistä kaikesta paljosta hyvin tärkeästä pitääkään luopua opiskelupaikan takia. Elämä on julmaa.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.08.2008 10:33
"Voi h*tto! Mikä toi kamala meteli on..? Mitä kello on?"
Iki-ihana naapuri se siellä aloitti imuroimisen kello 7.00 lauantai-aamuna. Onneksi mulla sentään on tänään töitä ja olisin kuitenkin joutunut pian heräämään, muuten olisin käynyt listimässä moisen yli-innokaan siivoojan.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.08.2008 11:30
'' MÄÄNUKUNVIELÄ ENTUUMUKAAN''

äiti älysi huutaa puoli 11 aamulla mulle ovelta että hey, haluatko kenties tulla mun mukaan kaupunkiin, voisin ostaa sulle jonku hyvän laukun.

... mulla ois ollu ruhtinaalliset 2 min aikaa käydä suihkussa, pukea ja meikata, mutta koska olen yhä 5v, eihän sillä ole väliä. Jatkoin uniani.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.08.2008 18:02
"No en mä olisikaan tuolta ininältä halunnut enempää nukkua"
Tosiaan hyttynen jaksoi kiusta ja herättää useaan otteesen ja lopulta se saikin nousemaan..
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.08.2008 02:40
Njaa tarkalleen se tais mennä näin:"Mith? Kuka tönii? Ai kulta se vaan." Nukahin sit uuestaan ja taas herätessä että HÄH? kun rakas lähti aamupalalle ja jäin nukkumaan, se tuli sit herättämään 20minsan päästä vielä näkkäripusuilla. Piristävää. :3
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2008 06:27
"Kissa...." kun kisu (tai meillä kihu tai gifu) tuli kehräämään sänkyyni ja painautui silkkiturkkeineen jalkaani vasten.

Sitä aikaisempaa ajatusta en muista... liittyi varmastikin johonkin hämärään uneen, jota näin. Taisin kai nähdä unta olevani vieläkin Ropeconissa... tai jotain. 'u'
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.08.2008 16:57
"Mmmm... lintsaan ekan tunnin... ei... jaksa.... nousta..."

Eli kaiken kaikkiaan, opintoni uudessa koulussa ovat alkaneet vallan loisteliaasti. Tosin, en menettänyt mitään vaikka olin sen ekan tunnin nukkumassa.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.08.2008 17:18
"Örr, tapan sen joka laittoi koulun alkamaan näin aikaisin.."
ja puolentunnin päästä istuin enkelinä ranskanluokassa.
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.08.2008 20:57
Auts!!!. En ikinä muista että mulla on kerros sänky.. Ja katto on siis tosi matalalla.. Eli mukava tälli pääkköseen..
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.08.2008 23:23
"kun virsikirjan kannet ovat auki - on veisattava" -Wagner

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit