Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivän ensimmäinen ajatus

Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.08.2008 08:54
"Nyt jo?/Miksi keittiöstä kajastaa valoa?" Aikainen herätys koulun alkamisen vuoksi ja olin unohtanut että ystäväni oli yökylässä ja noussut jo aiemmin, minkä takia keittiössä oli valot päällä.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.08.2008 10:34
"Onko taas työpäivä? Voi v....! En jaksa..."
(Liian monta työpäivää putkeen, alkaa jo hermo mennä. Edelliset vapaat oli viime viikon ke+to ja seuraavat on ens viikonloppuna, huoh.)
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.08.2008 10:46
Elvira, eihän tuo vielä mitään... ;) Itselläni oli ensimmäinen kokonaan vapaa vkonloppu n puoleen vuoteen.. Tälläkin viikolla on huimat 1 pvä vapaana, perjantai meinaan.. :P Mut se tietää rahan tuloa.. ^^ offtopikkia, mutta menköön tämän kerran... :D

Omat ajatukseni aamulla pyörivät hämärästi siinä kuinka kaipaisi jonkun vierelleen sekä ihmetys kummaan surinaan; ilmeni että torppaan pääsee amppareita jostakin..
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.08.2008 10:50
"ei jaksa, ei pysty. vielä viistoista minuuttia" ja ketken kuluttua säpsähdys kun pikkuveljen puhelimen herätykello soi. kyyyllä. vaikka hän menee kahdeksaan ja minä yhdeksään niin sen kello soi myöhemmin kun mun. tosin mulla on yleensä se 15-45 minuuttia torrkuaikaa lisänä mutta whatever. on se josksus vaikeeta olla nainen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.08.2008 11:30
"Kello on vasta neljä? Äh, lisää unta palloon..... Kello on 62.23? Äääh, peitto putosi!... Kello on 6.44? Taas? 6.59? No voi saatana, 7.03, nousen ylös."

Herätyskello oli siis soimassa 7.20, mutta enpä sitä tarvinnut. .-b
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.08.2008 12:53
Ei kauheesti ajatus kulkenut, kun mieheni soitti ja herätti klo 7:30...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 19.08.2008 13:13
"siis kello on vasta neljä ja olen nukkunut huimat 2,5 tuntia. Eikä muka väsytä?"
No seitsemältä sitä kyllästyi odottamaan unta ja tuli vaan lähettyä pitkälle lenkille.
Kirjoittanut: Just_me (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.08.2008 18:10
Miten vieläkin voi väsyttää vaikka nukuin monta tuntia? Ja eikös tuo kissa lähtenyt pois tuolta jaloista yön aikana?
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.08.2008 12:46
Vanhuus iski... paljon onnea mulle vaan... saatana...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 23.08.2008 12:50
"Pentu... tahdon sen pennun."

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit