Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivän ensimmäinen ajatus

Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.11.2008 20:46
.... jotain aamupalaan liittyvää. o_____O Mietin että onko meillä puuroa vielä tms.

On se helppoa kun elämä pyörii aamiaisen ympärillä.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lacy gloom
  • Lähetetty: 12.11.2008 09:36
Voi *****!
Se oli todennäköisesti ensimmäinen ajatus kun kello soi. Ei olisi (taaskaan) huvittanut nousta ylös. Muuten olisin varmaan jäänytkin hieman pidemmäksi aikaa sänkyyn, mutta koiruus oli vietävä ulos, joten ei auttanut.
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.11.2008 10:24
"En taho. Enenen. Mut pakko."
Ja sit lähin duuniin.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.11.2008 11:14
olin aamulla jotenkin niin pihalla, ettei mínulola ollut hajuakaan, mikä päivä oli. siis ihan oikeasti, minä säikähdin sitä, koska minun piti miettiä sitä useampi minuutti!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.11.2008 11:34
"mmmm, ihana uni." Ja sitten karu paluu todellisuuteen, eli se herääminen.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2008 12:42
"Siis mitä? Miks mä oon laittanut herätyksen 05.15?! Ei tähän aikaan nousta, tyhmä!"
Sitten kun menin takasin nukkumaan tajusin, että alunperäinen ajatukseni olikin ollut mennä seitsemään tänäaamuna, mutta käsiin levis sekin yritys :P
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.11.2008 16:53
"Voi v****, mä oon myöhässä!"
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2008 17:13
Heräänkö nyt vai vasta kohta tarkistamaan onko hän herännyt...
Kirjoittanut: Ratatosk (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.11.2008 14:44

Lainaus: Mindreal

Voi v****, mä oon myöhässä!"

Mites sattuikaan, juuri tismalleen sama ajatus päässä tänään herätessä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.11.2008 14:47
"Hmh? Mitääh, joko se nyt lähtee? ...Onpas se ihana ja murukkainen."
(Ällösöpöä? YOU BETCHA)

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit