Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 3)

Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.05.2008 18:27
Kuulin juuri, että yksi hyvä perhetuttu on kuollut Todella kurjaa, koska hän oli vielä aika nuori ja todella mukava ihminen.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.05.2008 18:42

Lainaus: Aditu

Kuulin juuri, että yksi hyvä perhetuttu on kuollut

otan osaa. harmihan se on mutta näitäkin tapahtuu.
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.05.2008 09:01
Eilen illalla osui jalkaani terävä lasinsiru ja meni läpi verisuonen kohdalta. Haava on pieni mutta melko syvä. Kipiä on
En kyllä nyt tykkää astua tällä jalalla. Pitäsköhän tuota mennä lääkärille näyttämään. Ei verisuonet ainakaan vielä ole mustaksi muuttuneet niin ehkä siinä ei mitään verenmyrkytystä ainakaan ole.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.05.2008 11:18
Mä haluaisin tällä hetkellä pyyhkii kaiken aiemmin tapahtuneen pois mun muistista.. Siitä onkin pitkä aika kun viimeks oon itkenyt..
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.05.2008 14:33
Vähän mieli maassa. Kaveri kuoli toissa yönä...
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.05.2008 14:51

Lainaus: BronzeRain

Kaveri kuoli toissa yönä...

Otan osaa. Jaksamista ja voimia
  • Lähetetty: 25.05.2008 14:55

Lainaus: Banshee

Otan osaa. Jaksamista ja voimia

Kiitos.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.05.2008 15:22

Kaveri kuoli toissa yönä...

Voi sua
  • Lähetetty: 25.05.2008 17:20
Minulla on hirveän harvoin henkisesti paha olla, mutta nyt on sellainen hetki. Kaverin kuolema on vain osa syynä.

Tämä kyseinen kaveri oli ukkoni todella vanha ja hyvä ystävä. Surettaa, mutta ei siitä syystä kuin luulisi. Minä en nimittäin halua lohduttaa ukkoani. Tuntuu siltä että ei voisi vähempää kiinnostaa. En jaksa alkaa kiertelemään tai esittämään mitään, vaan sanoin tämän suoraan miehelleni. Hän ei tietty ottanut sitä ilolla vastaan. En haluaisi loukata, mutta olo on samanlainen kuin jonkin etäisen tuttavan mummo olisi kuollut. Sellainen: "Noh, onhan se surullista, mutta ei ole minun asiani olla tukena ja lohduttaa."
Tuotakin enemmän ahdistaa se, että tällaisella hetkellä ajattelen erästä toista miestä. Lieneekö jonkin sortin tapa purkaa surua ja stressiä, mutta haluaisin olla nyt tämän toisen miehen kanssa. Erittäin fyysisesti siis. Jostain syystä hän tuntuu nyt maailman ihanimmalta mieheltä. Yleensä en voisi edes ajatella pettämistä, saati sitten että se toinen mieskin olisi varattu. Nyt on olo että evvvk.

Angst angts. Olen läpeensä huono ihminen.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.05.2008 17:30

Angst angts. Olen läpeensä huono ihminen.

Etpäs ole
Ymmärrän hyvin, että olet hieman sekaisin, mutta älä silti tee mitään harkitsematonta

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit