Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 3)

Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2008 07:17
Ahdistaa ja stressaa. ****.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.04.2008 11:35
Minua ahdistaa ja pelottaa ._. Ja painajaiset kiusaavat minua.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2008 12:08
Jätin eväät kotiin, kun aamulla lähdin töihin. Koulullakin voisin käydä syömässä, mutten jaksa yksinäni sinne asti talsia D:

Jätin myös rahat kotiin, joten en pääse bussilla pois. Eli töistä kun pääsen, niin kävellen himaan.

\o/
Kirjoittanut: Kharon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.04.2008 13:27
Mulla netti jumittaa, just kun saa sivun auki ja kirjottas jotain niin ei h******ssä, tietsikka päättääkin pyyhkiä sen koko sivun tyhjäksi. Toivottavasti on vaan hetkellinen toimintahäiriö eikä mikään delaamisen alkuele. Mistäs repis rahat uuteen koneeseen >=(.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.04.2008 13:32
Laihia kun ei mikään kaupunki ole ja minä kun satun täällä rauhallisella alueella asuamaan, niin pihallamme on usein eläimiä. Ikkunani edessä nitä on lähes aina.. Fasaaneja etenkin.. Ei siinä muuten mitään pahaa että täällä on muutakin elämää kuin minä, mutta kun nua perk*leen fasaanit sitten säikäyttää minut aina!!
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2008 17:08
Päätä särkee ja ahdistaa ihan vietävästi jostain syystä.
Olo on ihan anuksesta.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2008 17:11
Oon tylsistynyt..
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.04.2008 18:40
luokkalaiseni pyyhki räkäänsä hiuksiini tunnilla hyi!
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2008 19:47
yhg. minne on kadonnut cyber...
Vituttavaa koska tunnen olevani ainoa edes hieman cyberhenkinen heebo koko tampereella. njähn.

***** huomenna pitäisi opetella jotain kemian alkuaineita ainakin 30 joten jesh. en ole kirjaa edes avannut joten saan varmasti jonkun 5- pistoista. harmi.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.04.2008 20:38
H.e.l.v.e.t.i.n minä, en ole jaksanut tehdä mitään. Sossuunkin pitäs aika varata.
...vielä järkyttävä nuha. Voimat eivät ole puolellani.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit