Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kotisivuja kenelläkään?

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.01.2007 21:35
Minä olen ties kuinka kauan harrastellut kotisivujen väkerrystä, tälläkin hetkellä jonkinmoiset löytyy, mutta suljin ne vähän aikaa sitten. Alkoi vaan kyllästyttää niin paljon. Ja minusta alkaa aina tuntua, että kun kirjoitan jotain, kirjoitan pelkkää sontaa. Ja nyt, kaikenlisäksi, geocities alkoi urputtaa että salasana ei kelpaa. Toisella koneella kyllä pääsen kirjautumaan sisään... Mikä lie sitäkin mättää.
Minun sivuni ovat usein sisältäneet jonkinmoista informaatiota asioista jotka minua kiinnostavat, sekä jonkinmoinen esittely itsestäni, ei mitään sen kummallisempaa.

Lainaus: nexubus

Ärsyttää vaan se että teen tuntikausia biisejä ja tekstejä ym tuotoksia niin sitten mun pitäis maksaa siitä että saan ne nettiin ja sitten katson laskuria niin ehkä 5 ihmistä kuukaudessa käynyt mun sivuilla jos sitäkään, eikä kukaan voi ikinä antaa minkäänlaista palautetta. Tuntee itsensä vähän turhaksi taiteilijaksi...

Se on muuten ärsyttävää, kun huomaa että sivuilla on käynyt ihmisiä, mutta mitään palautetta ei anneta vaikka etusivulla kuinka ruinaisi. Minun laskurini kertoi sivuillani vierailleen 110 ihmistä (muistaakseni 4kk:n sisällä), mutta vieraskirjassa oli 5 viestiä, joista 2 kavereilta...
Kirjoittanut: Blackdragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Blackdragon
  • Lähetetty: 27.01.2007 18:13
mulla on vaan nää kotilon kasvatus sivuni freewebs.com/kotilon_omistaja älkää ihmetelkö tota kotilon_omistaja juttua
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.02.2009 09:14
Mulla on täällä firman sivut... vielä bugittavat hieman, kun en oo koodia oikeen hionu (mm. preloader ei toimi, joten hetken sivut näyttää vain tyhjää).

http://nekobolt.net
Kirjoittanut: Trnquill (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.02.2009 07:45

Lainaus: momo

Mulla on täällä firman sivut...

Ihan tuli 90-luku mieleen tuosta musasta... Ei enää 2000-luvulla näin, eihän? Taustamusa oletusarvoisesti off-asentoon, vääntäkööt sen päälle ne jotka haluavat.
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.02.2009 07:53
well thanks...
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 20:59
Joskus oli kotisivutkin olemassa, mutta hävitin ne bittiavaruuteen.

Nykyään ei jaksa enää kotisivuja tehdä/ylläpitää, seuran/työpaikkani kotisivujen ylläpitämisessäkin on ihan tarpeeksi, en niitäkään aina edes muista pitää ajantasalla...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit