Gootti.net

Uutta kivaa Seinäjoella asuville..

Kirjoittanut: Hiili (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 30.04.2008 12:19
    Oi, viimeinki saadaan kotipaikkakunnalle jotain kunnollista musiikkikauppaa..
    Nappasin tälläsen tiedotteen netistä ja veikkaan että se lämmittää monia täällä suunnalla asuvia.

">>Firebox Music Store aukeaa Seinäjoelle 09.05.2008<<

Jo seitsemän vuotta Seinäjoella toiminut Firebox Oy on keskittynyt aiemmin
    posti- ja tukkumyyntiin, jakeluun sekä levy-yhtiötoimintaan.
    Uusiin toimitiloihin avataan muuton myötä nyt myös raskaaseen rockiin
    ja metallimusiikkiin erikoistunut levykauppa.
    Store on siis pitkälti ainoa laatuaan Suomessa.
    Varastosta löytyy yli 7 000 nimikettä, valikoimasta löytyy
    CD-, DVD-, LP- ja bänditekstiili- tuotteita

Aukioloajat: arkisin klo 10-18 ja lauantaisin 11-15.
    (osoite on; Päivölänkatu 40, 60120 Seinäjoki)

http://www.firebox.fi/"

Ite oon aina tilaillu näiltä kaikkea, mutta nyt voi mennä ja selailla ihan fyysisessä muodossa, että mitä kaikkea ton lafkan hyllyt pitää sisällään. Ja varsinkin ku putiikki on erikoistunu raskaaseen musiikkiin..
    Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 30.04.2008 20:15
    kiva juttu että aukeaa
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 30.04.2008 20:57
    Levykauppa Äx / Record Shop X on aika kova kilpailija Suomen markkinoilla, mutta eiköhän se tämä Fireboxin pulju jotenkin pärjää. Onhan se jo pitkän linjan lafka, joten uskon alan konnankoukut ja menettelytavat tulleen tutuksi.
    Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
    • Lähetetty: 01.05.2008 17:24
    Ei Levykauppa Äxää ja Fireboxia voi oikein vertailla keskenään, kun Äx on yleislevykauppa ja Firebox keskittynyt raskaaseen musiikkiin missä sillä on kenties Suomen suurin valikoima. Lisäksi ei Äxällä ole Seinäjoella liikettä. Firebox on 7 vuoden historiallaan oiva esimerkki siitä että erikoistunutkin levykauppa voi Suomessa pärjätä jos toiminta on osaavaa ja asiantuntemusta löytyy.
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 02.05.2008 01:25
    Juu, Fireboxin erikoistuneisuus on varmasti suuri plussa sen toiminnalle. Levykauppa Äx on kuitenkin syönyt alalta jo eritätin pitkäaikaisen Airon musiikin. Äxä lisäksi avasi hiljattain liikkeen Helsingissä... Koska tietää milloin myös Seinäjoen seudulla.
    Kirjoittanut: Hiili (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 02.05.2008 12:21
    Totta, mutta veikkaan, että Firebox tulee pärjäämään Äxän kilpailijana.
    Mitä tuossa lueskelin, niin Fb toimii myös musiikin jakelijana, joten luultavasti monet Äxänki liikkeistä tilaa metallikamansa sieltä.

Deadboyn kommenttiin; Fireboxilla on tosiaan tiettävästi Suomen laajin metallimusiikkiin keskittyny valikoima.

Itse ainakin toivon, että lafka menestyy, sillä jos ei, niin täällä on vain Anttila jäljellä..
    Nooh, aina voi luottaa postimyyntiin, mutta huomattavasti mukavampaa on saada jotain
    fyysistä formaattia kätösiin.
    • Lähetetty: 03.05.2008 21:56

Lainaus: Hiili

Itse ainakin toivon, että lafka menestyy, sillä jos ei, niin täällä on vain Anttila jäljellä.

samaten.. anttilasta ku ei meinaa yleensä löytää sitä mitä ettii...
    Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 22.07.2008 22:26
    Jep, olis tosi jees tuollainen siellä. Toivottavasti menestyy!
    • Lähetetty: 23.07.2008 21:43
    oon kyl tyytyväinen tähä kauppaa olen löytäny sieltä sellaasia mitä oon ettin kauan aikaa

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit