Gootti.net

Finncon/Animecon 2008

Kirjoittanut: Mika-Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.05.2008 09:59
Onko porukkaa lähdössä Finnconiin/Animeconiin tänä kesänä?
Tapahtuma on 26.-27. heinäkuta Tampereella.

Meikäläinen on menossa
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.05.2008 13:41
Ollaan ollaan, poikaystävän kanssa ollaan merirosvoja
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2008 15:09
Minäkin olen tulossa kaverin kanssa
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.05.2008 16:06
Menossa ollaan, ilmeisesti erään foorumin cosplay miitin/tavallisen miitin kanssa, tai sitten ei, ei ole ihan varmaa vielä, mutta kuitenkin menen.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.05.2008 17:21
oon menossa halvan mangan toivossa... ja muutenvaan hengaamaan
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.05.2008 19:45
Finnconiin joo, Anime-jutuista pysyn edelleen erossa
Kirjoittanut: Siikakala (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Siikakala
  • Lähetetty: 04.05.2008 18:56
Ite oon järkkäämässä tapahtumaa eli todennäkösesti mut löytää joko infosta, kameran takaa tai keltaisissa liiveissä hillumasta :P

edit: typo
  • Lähetetty: 06.05.2008 21:14

Lainaus: Siikakala

Ite oon järkkäämässä tapahtumaa

Vou. Miten btw päädyit järkkäriks...?
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.05.2008 15:40
Millainen häpeningi tuo on? Jossain sivulla luki et lasten ja nuortenkirjallisuutta, fantasiaa, mangaa, Tamperetta, muumeja... Nuo kaikki kiinnostavat minua suuresti. Olen kuitenkin vasta perehtymässä mangaan, lueskellut sitä mitä kirjastosta nyt saa. Ja pari ns. teoriaopusta. Mutta joo, mycket intressant! Kiva olisi kuulla tapahtumassa aiemmin kävijöiltä kokemuksia ym.
  • • Muokkasi: Mika-Mariel
  • Lähetetty: 20.05.2008 15:19
kismet, tapahtuma järjestetään tänä vuonna Tamperetalolla. Ja se nyt on tyypillinen con. Työpajoja, paneeleja, näytöksiä, luentoja, uusia tuttavuuksia ja muuta hauskaa.
Finncon on se päätapahtuma. Kyseessä on siis scifi- ja fantasiakirjallisuuden, -leffojen, -sarjakuvien, -pelien tms. harrastajien kokoontuminen. Tarkempaa esittelyä, ohjelman ja muuta voi tsekata osoitteesta http://2008.finncon.org/
Animecon on taas (jo nimestäkin päätellen) anime- ja mangaharrastajille suunnattu tapahtuma, joka järjestetään Finnconin yhteydessä. Useat animeconkävijät vaan saapuvat paikalle hauskasti pukeutuneina (cosplayaten jotain hahmoa tai muuten vaan näyttävissä rytkyissä) ja hilluvat ympäriinsä metsästäen halpaa mangaa ja uusia kavereita. Conin ohjelmaan kuuluu muun muassa cosplay-kisa, keskustelupaneeleja, miittejä ja luentoja. Täältä lisätietoa http://2008.animecon.fi/

Viimevuoden Finncon+Animecon järjestettiin Jyväskylässä. Itse kävin siellä vain lauantaipäivänä kaveriporukalla heilumassa. Osallistuimme yhdelle luennolle, mutta suurin osa ajasta vain pyörittiin ympäriinsä, bongailtiin kivoja cosseja, valokuvattiin ja tultiin kuvatuksi sekä kierrettiin kauppakujia ja etsittiin halpaa mangaa ostettavaksi.
Mukavahenkinen tapahtuma.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit